Każdego roku SaaS Mag, w ramach rankingu SaaS 1000 List, wyróżnia najszybciej rozwijające się firmy SaaS w oparciu między innymi o trendy zatrudniania, wskaźniki wzrostu z ostatnich 6 miesięcy oraz liczbę pracowników. Na liście znajdują się firmy do 1000 pracowników.
Polskie Prowly zajęło 133. miejsce na liście, która dostępna jest pod tym linkiem. Wzrost firmy od początku br. wyniósł ponad 60%, jeśli chodzi o miesięczne powtarzalne przychody (MRR). W 2020 roku Prowly zatrudniło łącznie 7 osób i obecnie rekrutuje na 2 nowe stanowiska.
Zobacz również
– Jesteśmy bardzo dumni z faktu, że nasz wysiłek, a przede wszystkim jego efekty w rozwoju na międzynarodowych rynkach, zostały dostrzeżone przez niezależnych, globalnych ekspertów z branży. Już od jakiegoś czasu, podczas rozmów z potencjalnymi klientami ze Stanów słyszymy, że jesteśmy tam „na językach” branży, pomimo braku szeroko zakrojonych działań komunikacyjnych wokół produktu na tym rynku. Dla nas kluczowe jest to, że rosnąca popularność Prowly w Stanach jest wynikiem realnych rekomendacji specjalistów PR, którzy z nas tam korzystają, a ich liczba w tym roku wzrosła dwukrotnie – mówi Joanna Drabent, CEO & co-founder Prowly.
Z Prowly korzysta obecnie kilka tysięcy profesjonalistów PR na świecie. Portfolio klientów obejmuje małe, średnie i duże marki z różnych branż, począwszy od edukacji (np. amerykański Georgia College), przez rozrywkę (np. polski i niemiecki oddział Spotify), technologie (np. amerykańskie Extreme Networks na 4 europejskich rynkach), fashion (EnChroma w USA), po finanse (mBank na polskim, słowackim oraz czeskim rynku), NGOsy (Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy), czy nieruchomości (wszystkie oddziały HB Reavis na świecie).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]