Kilkanaście plakatów-portretów ludzi sztuki, nauki, społeczników i aktywistów, narysowanych charakterystyczną kreską Andrzeja Wieteszki, tworzy atrakcyjną zewnętrzną galerię sztuki.
Cykl portretów osób związanych z Warszawą jest inauguracją współpracy Warexpo z projektantami, ilustratorami, fotografami, których prace w najbliższych miesiącach będą eksponowane na najnowszych nośnikach digital signage należących do spółki Warexpo.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
75 calowe nośniki digital signage zlokalizowane w samym centrum reprezentacyjnej części Warszawy, na Krakowskim Przedmieściu, są początkiem sieci smart citylight tworzonej przez spółkę Warexpo. Dzięki elastycznej technologii ekrany umożliwiają przekazywanie komunikatów w czasie rzeczywistym. Eksponują również informacje ważne dla użytkowników przestrzeni publicznej – godzinę, datę, temperaturę, aktualny stan jakości powietrza.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Słuchaj podcastu NowyMarketing