W ramach nowej kampanii ONZ, stworzonej we współpracy z agencją Leo Burnett Chicago, powstała seria humorystycznych spotów, w których wystąpili popularni komicy, tacy jak m.in. Bridget Everett, David Cross i Gilbert Gottfried. Każdy z nich zachęca odbiorców, by – w trosce o dobro naszego środowisko – „nic” nie robili.
Mowa tutaj przede wszystkim o zmianę codziennych nawyków, aby ograniczyć zużycie wody, jednorazowych plastikowych produktów, czy też energii. A przysłowiowe „nicnierobienie” ma w tym pomóc.
Zobacz również
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Platforma Earth Speakr to nowe interaktywne dzieło sztuki artysty Olafura Eliassona, które nagłaśnia poglądy dzieci na temat przyszłości naszej planety. Projekt w nietypowy sposób zachęca dorosłych oraz dzisiejszych decydentów, innowatorów i polityków, żeby posłuchali, co młodzi mają do powiedzenia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Z okazji tegorocznego Dnia Ziemi Muzeum Narodowe w Warszawie postanowiło zwrócić uwagę na zmiany klimatyczne i ich wpływ na naszą planetę, modyfikując nieco polskie dzieła sztuki.
PS3
W ubiegłym roku w przestrzeni miejskiej Olsztyna pojawiło się 10 plakatów, przedstawiających apokaliptyczną wizję tego miasta za 30 lat. Była to inicjatywa tamtejszego Miejskiego Ośrodka Kultury, której celem było zwrócenie uwagi na problem zmian klimatycznych.
PS4
Rosyjski oddział Greenpeace postanowił wykorzystać ogromną popularność aplikacji FaceApp, która postarzała twarze użytkowników – organizacja w podobny sposób pokazała, jak drastycznie zmieni się nasz świat za kilkanaście lat, jeśli zignorujemy problem globalnego ocieplenia.