Kamil, jako dyplomowany specjalista ds. marketingu internetowego – ukończył studia podyplomowe na SGH – pracował wcześniej między innymi w Mediach Regionalnych, Naszej Klasie, Agencji Społem, Agencji The Digitals oraz krakowskiej agencji 1000ideas. Od kilku lat zajmuje się kampaniami digitalowymi z zakresu komunikacji biznesowej (sektor B2B), employer brandingowej (budującymi markę pracodawcy) oraz social sellingowymi, czyli wykorzystaniem mediów społecznościowych – z mocnym naciskiem na LinkedIn – do wsparcia sprzedaży.
Dołączając do Valkea, Kamil poszerza kompetencje agencji o kolejne obszary, między innymi: komunikacji employer brandingowej, komunikacji marketingowej w sektorze B2B czy wspomnianym wcześniej social sellingu. Kamil jest odpowiedzialny za prowadzenie projektów digitalowych oraz koordynację działań z zakresu digital marketingu w prowadzonych przez agencję kampaniach 360.
Zobacz również
Kamil Mirowski jest założycielem oraz autorem jednego z najstarszych blogów o marketingu społecznościowym (mrsocial.pl), autorem wielu artykułów w prasie branżowej oraz prelegentem na branżowych konferencjach. Przez lata pracy miał okazję współpracować z największymi markami, m. in.: InPost, Onet, Dr. Oetker, Jutrzenka (Colian), Warka (Grupa Żywiec), AXA Polska, Muzeum Łazienki Królewskie, Mlekpol, Nespresso, Canon, Lyreco, Capgemini, Greenpeace, Fundacja DKMS, Polpharma, Wolters Kluwer Polska.