O tym, że TikTok to platforma, która z dnia na dzień staje się coraz ważniejszym elementem influencer marketingu, nie musimy nikogo przekonywać. Na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy mogliśmy zauważyć też, że znane marki coraz chętniej zaznaczały swoją obecność na tym portalu. Sukces aplikacji jest na tyle duży i odczuwalny, że twórcy Instagrama niedawno postanowili wprowadzić do swojego serwisu funkcję będącą swego rodzaju konkurencją dla TikToka.
Zobacz również
Teraz platforma pozwalająca na tworzenie krótkich filmików ruszyła z nową, globalną kampanią i zarazem największą w swojej historii. W jej ramach powstał 30-sekundowy spot, w którym znalazły się treści stworzone przez użytkowników portalu. Całość została zwieńczona hasłem „Loving all of you and the things you do. Celebrating you”.
Za pomocą swojej globalnej kampanii TikTok „celebruje historie, które zaczynają się na platformie”.
Za realizację odpowiada agencja Known.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
TikTok to zdecydowanie najszybciej rozwijający się portal społecznościowy, którego liczba użytkowników przekroczyła już 2 miliardy! Jest to najczęściej pobierana aplikacja na świecie, a jej popularność wciąż rośnie. Zachęcamy do sprawdzenia poradnika poświęconego platformie.
PS2
W połowie maja br. TikTok zaprezentował swoją pierwszą kampanię telewizyjną przygotowaną na rynek brytyjski. Składała się ona z filmików stworzonych przez użytkowników aplikacji i pokazywała nietypowe sposoby na spędzenie kwarantanny.