Ania Kubiak-Suzuki – dotychczas senior account executive – z VMLY&R związana jest od niemal 4 lat, pracując w tym czasie dla takich marek jak Tic Tac Polska, Nutricia, Lay’s, Bosch, Winiary, Lovela czy T-Mobile. Obecnie jako account manager zajmuje się kompleksową obsługą klienta Nutricia. Swoją przygodę z reklamą rozpoczęła w agencji VML, teraz kontynuuje ją pod szyldem VMLY&R.
Prywatnie mama dwóch – jak sama określa – „nadaktywnych” chłopców, pasjonatka kryminałów, horrorów, miłośniczka jazdy na rowerze, a od niedawna – dla balansu zainteresowała się także jogą. Ukończyła Iranistykę na Uniwersytecie Warszawskim, biegle mówi w języku perskim, którego, co ciekawe, używa m.in. w codziennych rozmowach z mężem Japończykiem.
Zobacz również
Anna Tartanus – dotychczas account executive – w agencji VMLY&R od ponad roku. W tym czasie odpowiadała za koordynację działań dla T-Mobile. Na stanowisku senior account executive kontynuuje współpracę z tym klientem, dodatkowo koordynując wszystkie działania dla marki na płaszczyźnie e-commerce. Z branżą reklamową związana od 3 lat. Doświadczenie zdobywała w agencji Saatchi & Saatchi realizując projekty dla Procter&Gamble oraz w dziale marketingu firmy prawniczej DLA Piper.
Zdobyła dyplom licencjacki na Buckinghamshire New University oraz obroniła pracę magisterską na kierunku Zarządzanie Marketingiem na Uniwersytecie Warszawskim. W życiu prywatnym miłośniczka tańca nowoczesnego oraz szycia.
Obydwie pracują dla klientów z grupy biznesowej, którą opiekuje się Aleksandra Monczak.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing