Weź udział w badaniu na temat rynku content marketing i SEO!

Z jakich platform pośredniczących w publikowaniu treści chętniej korzystają wydawcy, a z jakich reklamodawcy? Co stanowi największe wyzwanie przy zamawianiu treści? Jak branża raportuje efekty publikacji content marketingowych? Sprawdźmy to razem!
O autorze
0 min czytania 2020-09-03

Redakcja Nowego Marketingu i Trescalo zapraszają do wzięcia udziału w ankiecie, która bada potrzeby oraz wyzwania wydawców i reklamodawców w zakresie content marketingu oraz SEO, ze szczególnym uwzględnieniem platform pośredniczących w wydawaniu treści.

Wyniki zostaną opublikowane na łamach Nowego Marketingu oraz przyczynią się do powstania narzędzia odzwierciedlającego potrzeby i odpowiadającego na wyzwania branży.

Ankieta jest w pełni anonimowa, jednak jej organizatorzy udostępniają możliwość pozostawienia kontaktu celem udziału w pogłębionym badaniu, za które przewidziano wynagrodzenie oraz darmowy dostęp do wersji beta.

Wrażliwe lub wymagające dłuższej odpowiedzi pytania są oznaczone jako nieobligatoryjne. Nawet w pełnym wariancie wypełnienie ankiety nie powinno zająć więcej niż 10 minut.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kwestionariusz jest dostępny pod tym linkiem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing