Mniamuśny do imentu – McDonald’s umieścił w Warszawie mural ze słowami zachwytu konsumentów

Zmiany w sposobie przygotowania klasycznych burgerów McDonald’s stały się pretekstem do dyskusji o języku, którym można wyrazić kulinarne (i nie tylko) uniesienia. Wojciech Mann i Jan-Rapowanie w serii dyskusji na YouTube zainspirowali konsumentów do udziału w konkursie na najciekawszą propozycję...
O autorze
1 min czytania 2020-09-09

… wyrażenia zachwytu. Spośród setek zgłoszeń marka wybrała najbardziej kreatywne hasło, które już teraz można zobaczyć na muralu w samym centrum Warszawy.

Mistrzowie słowa spierali się zarówno o „młodzieżowe” określenia, jak i użyteczność kilometrowych metafor. W trzyodcinkowej serii rozmów zachęcili widzów do zajęcia stanowiska w dyskusji i stworzenia własnych fraz którymi można wyrazić zachwyt. Konsumenci sami mogli stworzyć epitety, porównania i metafory na temat burgerów McDonald’s. Najciekawsza propozycja, wybrana spośród setek zgłoszeń, trafiła na mural w samym centrum Warszawy.

Pretekstem do dyskusji oraz zaangażowania widzów są zmiany w sposobie przygotowania klasycznych burgerów McDonald’s. Wiosną tego roku kultowe produkty marki, m.in. Big Mac, McRoyal, Cheeseburger, Hamburger, WieśMac czy McDouble przeszły serię drobnych zmian, które wpływają m.in. na jeszcze lepszy smak czy większą soczystość mięsa.

Od 30 lipca do 7 sierpnia konsumenci umieszczali swoje propozycje na dedykowanej stronie oraz poprzez interaktywne bannery. Najbardziej kreatywne hasło autorstwa Nutki S. można oglądać do połowy września 2020 r. na muralu samym centrum Warszawy przy skrzyżowaniu ul. Chmielnej z al. Jana Pawła II.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Działania są częścią kampanii komunikującej zmiany w kultowych produktach McDonald’s, która prowadzona jest w mediach tradycyjnych, w tym telewizji, oraz w digitalu (na VOD, YouTube, Spotify oraz Filmweb). Obejmuje również kanały własne marki oraz wsparcie PR.

Koncept kreatywny stworzyła i zrealizowała agencja DDB. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, kampanię PR przeprowadziła agencja 24/7Communication, zaś działania w social media McDonald’s Polska prowadzi Isobar Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się