Firma Pasibus powstała w 2013 roku w wyniku połączenia energii, pasji i zaangażowania trzech wrocławian: Dawida Bojarojcia, Piotra Staszczyńskiego i Jana Kulisiewicza. Chociaż na początku tej drogi, food trucki z logiem Pasibusa znaleźć można było tylko i wyłączenie we Wrocławiu, aktualnie sieć posiada swoje lokale w 14. największych miastach w Polsce i ma apetyt na więcej. Szybki rozwój oferty skierowanej do wielbicieli outdoorowej kuchni sprawił, iż Pasibus postanowił zająć się kolejnym obszarem pozyskania ruchu, aby jeszcze szerzej zaistnieć w Internecie. Ma im w tym pomóc wrocławska agencja adCookie, która znana jest nie tylko ze swoich skutecznych metod, ale też nieszablonowego podejścia do biznesu.
Umowa pomiędzy adCookie i Pasibusem w dużej mierze ma pomóc marce trafić do nowych klientów. Dzięki wykorzystaniu odpowiedniej analityki, optymalizacji oraz dopasowanej strategii SEO do grona Pasibrzuchów już niedługo dołączą nowi fani.