Połączenie tych dwóch kultowych marek to wizja przyszłości, w której innowacje, pasja i tradycja będą kształtować wspólne projekty, inspirujące i angażujące ludzi, którzy będą centralnym elementem tej historii doskonałości.
Wywodzące się z Turynu globalne marki jakimi są Lavazza i Juventus, dzięki swojej strategicznej wizji i przedsiębiorczości, były w stanie stworzyć i wyeksportować model biznesowy, który jest powszechnie postrzegany jako skuteczny.
Zobacz również
Umowa obejmuje szereg działań marketingowych i komunikacyjnych, takich jak widoczność marki Lavazza na stadionie Allianz podczas meczów Serie A i Coppa Italia oraz w Centrum Treningowym Juventus, działania w mediach społecznościowych, komunikację digital oraz wykorzystanie logo w komunikacji ATL i BTL.
Partnerstwo obejmie również pierwszą drużynę kobiet Juventusu, która od momentu powstania utrzymuje mistrzostwo Włoch oraz świat eSportu dzięki działaniom z drużyną Juventus eFootball.
Umowa obejmuje także wyłączną sprzedaż kawy Lavazza we wszystkich kawiarniach i salonach gościnnych na Allianz Stadium w Turynie (na którym znajdują się również kawiarnie Lavazza); korzystanie z automatów Lavazza we wszystkich Sky boxach stadionu, a także prawo do dostarczania kawy do Hotelu J.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing