– Weź mnie, bo jestem w formie, sam nie wiem, co mam w CV! Choć łżę, to ciągle w normie, prezesem byłem, mówię ci! – śpiewa jeden z bohaterów najnowszej kampanii OLX zatytułowanej „Kandydaci nie do wzięcia”. Na scenę wirtualnego talent show potencjalnego kandydata wprowadza sam Piotr Gąsowski, pytając retorycznie, czy można upaść niżej.
To pierwszy z sześciu odcinków nowej kampanii platformy OLX. W kolejnych spotach gospodarz show, czyli Piotr Gąsowski, bezlitośnie wypunktuje najpopularniejsze błędy wyjęte prosto z życiorysów osób ubiegających się o pracę – pojawi się m.in. beznadziejny przypadek dodawania do CV zbyt osobistych zdjęć, a także absolutnie niepoważne rozmowy o zarobkach.
Zobacz również
– Talent show to formuła znana i lubiana przez zdecydowaną większość Polaków. Sięgnęliśmy po nią, by jak zwykle z dystansem i przymrużeniem oka pokazać to, co aplikującym o pracę zdarza się rozgrywać źle albo wręcz fatalnie. Co również charakterystyczne dla naszej marki, na końcu zostawiamy widza z puentą, jak takich wpadek uniknąć lub jak je naprawić. Kolejny raz podejmujemy próbę edukowania rynku i robimy to w zabawny sposób – wyjaśnia Marcin Sienkowski, head of marketing OLX.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja 23Heroes, produkcją zajął się dom produkcyjny F25. Kampania wystartowała 11 września. Będzie ją można zobaczyć tylko w internecie, na kanałach social mediowych marki. Towarzyszyć jej będzie również kampania radiowa, skierowana do pracodawców.
W ramach kampanii „W internecie nie bądź głupi” Janusz Chabior i Jan Frycz w serii zabawnych filmików demaskowali najczęstsze oszustwa, których ofiarą może paść w sieci każdy z nas. Tutaj przeczytacie, jak #OdKulis wyglądała realizacja akcji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
„W sieci nie bądź chamem” to kampania, która podbiła internet w czerwcu 2019 roku. W jej ramach powstała seria świetnych spotów, w których aktor Janusz Chabior zwracał uwagę na brak kultury osobistej u niektórych użytkowników portalu OLX.