Kandydaci nie do wzięcia: Piotr Gąsowski w „talent show” OLX opowiada o błędach osób ubiegających się o pracę

Kandydaci nie do wzięcia: Piotr Gąsowski w „talent show” OLX opowiada o błędach osób ubiegających się o pracę
OLX tym razem w nowej kampanii wziął na warsztat podstawowe błędy kandydatów ubiegających się o zatrudnienie. O problemie opowiada Piotr Gąsowski w muzycznym talent show.
O autorze
1 min czytania 2020-09-11

– Weź mnie, bo jestem w formie, sam nie wiem, co mam w CV! Choć łżę, to ciągle w normie, prezesem byłem, mówię ci! – śpiewa jeden z bohaterów najnowszej kampanii OLX zatytułowanej „Kandydaci nie do wzięcia”. Na scenę wirtualnego talent show potencjalnego kandydata wprowadza sam Piotr Gąsowski, pytając retorycznie, czy można upaść niżej.

To pierwszy z sześciu odcinków nowej kampanii platformy OLX. W kolejnych spotach gospodarz show, czyli Piotr Gąsowski, bezlitośnie wypunktuje najpopularniejsze błędy wyjęte prosto z życiorysów osób ubiegających się o pracę – pojawi się m.in. beznadziejny przypadek dodawania do CV zbyt osobistych zdjęć, a także absolutnie niepoważne rozmowy o zarobkach. 

– Talent show to formuła znana i lubiana przez zdecydowaną większość Polaków. Sięgnęliśmy po nią, by jak zwykle z dystansem i przymrużeniem oka pokazać to, co aplikującym o pracę zdarza się rozgrywać źle albo wręcz fatalnie. Co również charakterystyczne dla naszej marki, na końcu zostawiamy widza z puentą, jak takich wpadek uniknąć lub jak je naprawić. Kolejny raz podejmujemy próbę edukowania rynku i robimy to w zabawny sposób – wyjaśnia Marcin Sienkowski, head of marketing OLX.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja 23Heroes, produkcją zajął się dom produkcyjny F25. Kampania wystartowała 11 września. Będzie ją można zobaczyć tylko w internecie, na kanałach social mediowych marki. Towarzyszyć jej będzie również kampania radiowa, skierowana do pracodawców.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W ramach kampanii „W internecie nie bądź głupi” Janusz Chabior i Jan Frycz w serii zabawnych filmików demaskowali najczęstsze oszustwa, których ofiarą może paść w sieci każdy z nas. Tutaj przeczytacie, jak #OdKulis wyglądała realizacja akcji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 „W sieci nie bądź chamem” to kampania, która podbiła internet w czerwcu 2019 roku. W jej ramach powstała seria świetnych spotów, w których aktor Janusz Chabior zwracał uwagę na brak kultury osobistej u niektórych użytkowników portalu OLX.