Rysownik stworzył serię zabawnych, dedykowanych Bułeczkom Mlecznym ilustracji. Jedna z nich zawiera pusty dymek komiksowy, ponieważ akcji towarzyszy konkurs, w ramach którego uczestnicy mogą zaproponować zabawną, pasującą do kontekstu, treść wypowiedzi. Rysunki w nietypowy, a jednocześnie angażujący sposób pomagają komunikować nowy, jeszcze lepszy skład Bułeczek Mlecznych, które zawierają teraz aż 31% mleka.
W ramach aktywacji zrealizowane zostały dwa spoty reklamowe, które emitowane będą w ramach digitalowej kampanii zasięgowej w serwisie YouTube, na Facebook’u i Instagramie. Pierwszy powstał we współpracy z Jerzym Dytkiewiczem – topowym reżyserem filmów z kategorii „table top“. Bułeczki Mleczne zaprezentowane są w nim niezwykle apetycznie, w otoczeniu słodkich dodatków. Pokazanie ich w sposób slowfoodowy oraz skupienie uwagi widza na kuszących, pobudzających wyobraźnię ujęciach ma zachęcać do celebrowania śniadania i delektowania się nim.
Zobacz również
Drugi spot to produkcja telewizyjna, zrealizowana przez studio F25. Dan Cake zaprasza odbiorców do dwóch, kontrastujących ze sobą światów: śniadaniowego chaosu, w którym wszystko idzie nie tak. I drugiego, pełnego spokoju i harmonii, będącego miejscem śniadaniowej beztroski, gdzie prym wiodą Bułeczki Mleczne od Dan Cake w otoczeniu rozmaitych dodatków.
Do udziału w kampanii marka Dan Cake zaprosiła także influencerów. Bułeczki Mleczne pojawią się na ich kanałach w serwisie You Tube, na Facebook’u oraz Instagramie w różnych rolach, m.in. jako składnik inspirujących przepisów kulinarnych, a także jako element udanego, rodzinnego śniadania.
– Nasze Bułeczki Mleczne to kultowy, uwielbiany przez konsumentów produkt. Uruchamiając kampanię chcieliśmy z jednej strony zakomunikować zwiększoną do 31% zawartość mleka, a z drugiej ich wszechstronność. Bułeczki Mleczne stanowią bowiem znakomitą alternatywę dla zwykłego pieczywa, a w połączeniu z różnymi apetycznymi dodatkami mogą zamienić śniadanie w prawdziwą ucztę. Dlatego zdecydowaliśmy się na pokazanie ich w otoczeniu pysznych składników, pobudzając zmysły konsumentów i inspirując ich do zatrzymania się na chwilę, zapraszając do świata beztroski Dan Cake – mówi Wiktor Kowalski, brand manager w Dan Cake Polonia.
Tomik Grewiński jedynym właścicielem wytwórni Kayax
Za koncept strategiczny, scenariusz spotu TV, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiadała agencja 19 Południk, która prowadzi również komunikację akcji w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spoty zostały zrealizowane przez studio F25 (spot TV) oraz Jerzego Dytkiewicza, a budowanie zasięgów i kampanię reklamową w Google, na Facebook’u i Instagramie realizuje adCookie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania potrwa 6 tygodni, od 14 września do 25 października 2020 r. Na autorów najciekawszych propozycji konkursowych czekają atrakcyjne nagrody, m.in. odkurzacze iRobot Roomba, zestawy porcelany Villeroy & Boch czy ekspresy do kawy Tchibo Cafissimo.