Samsung partnerem strategicznym newonce.net i newonce.radio w rozwoju nowej platformy

Centralnym punktem współpracy są działania skupione wokół powstającej, zintegrowanej platformy webowej i aplikacji mobilnych łączących portal i radio internetowe w jeden organizm oraz wsparcie technologiczne redakcji. To pierwsze tak wielokanałowe partnerstwo w historii grupy newonce.
O autorze
1 min czytania 2020-09-15

Współpraca newonce.media z marką Samsung trwa od kilku lat, a ogłoszone partnerstwo jest ukoronowaniem wspólnego wysiłku stworzenia funkcjonalnej, nowoczesnej platformy komunikacji z pokoleniem konsumentów kultury wielkomiejskiej.

Nowa platforma (web + aplikacje mobilne) połączy dwa dotychczasowe streamy komunikacyjne – treści tekstowe i wideo tworzone przez portal newonce.net oraz newonce.radio nadające w formule live i dysponujące bazą tysięcy godzin podcastów.

– Współpraca z grupą newonce to nie tylko szansa i świetne miejsce do pokazania technologicznych możliwości naszych sprzętów, lecz także strategiczna praca nad dostarczaniem i tworzeniem jakościowego miejsca dla wymagającej, młodej, dynamicznej grupy odbiorców, którzy mierzą wysoko i jeszcze wyżej! – mówi Magdalena Sielachowicz-Nowakowska, head of marketing Samsung Electronics Polska.

– Partnerstwo newonce x Samsung jest najważniejszym biznesowym przedsięwzięciem w naszej 5-letniej historii. Szczególnie zadowoleni jesteśmy z wypracowanego wspólnie modelu współpracy oraz faktu, że doszło do niej w tak trudnym dla branży reklamowo-mediowej czasach – komentuje Michał Michalski, CEO newonce.media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Premiera nowej platformy przewidziana jest na październik tego roku. Na ekranie powitalnym aplikacji mobilnych widnieć będzie logo/napis fueled by Samsung.

Analogiczna platforma powstaje dla newonce.sport (portal sportowy, który wystartował w styczniu tego roku), a taki model strategicznego partnerstwa z markami będzie rozwijany w przyszłości.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się