Od kilku lat w Polsce zapanowała mania biegania oraz aktywności sportowej. W parkach, lasach oraz na ulicach miast widzimy coraz większą ilość osób biegających i jeżdżących na rowerze. Polacy rozumieją potrzebę i korzyści aktywności sportowej. Jak podawał MiltiSport Inex już w 2018 roku, raz w tygodniu ćwiczyło 48% Polaków. Z kolei według CBOS aż 70% Polaków jeździ na rowerze. Mając tą świadomość Gazeta Krakowska i Dziennik Polski postanowili zorganizować akcję charytatywną „Aktywnie dla dzieciaków”, w której biegając lub jeżdżąc na rowerze każdy może pomóc.
Pomaganie jest takie proste.
Zobacz również
Formuła wsparcia jest niezwykle prosta. Chętni chcący zaangażować się w akcję muszą przebiec minimum 5 km lub przejechać na rowerze co najmniej 15 km i zrobić screena/zdjęcie z aplikacji w celu udokumentowania przebytej trasy. Uczestnicy akcji muszą dodać także do screena hasło motywacyjne lub nagrać krótki filmik ze słowami otuchy dla dzieci. Screen trzeba wstawić pod postem, który pojawi się na fanpejdżu „Dzieje się w Krakowie”.
Kogo wspieramy?
– Pomagamy dzieciom chorym na nowotwory i leczonym w Klinice Onkologii i Hematologii Dziecięcej Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie. Oddział ten codziennie pomaga kilkudziesięciu młodym pacjentom w walce z nowotworami. To jeden z największych tego typu oddziałów w Polsce. Oddział prowadzi również intensywne badania nad rozwojem nowych metod diagnozowania i leczenia. To właśnie takie miejsca dają nadzieje najmłodszym na wygranie z chorobą. Pomagamy wspólnie tym, którzy codziennie zmagają się z bardzo ciężkim przeciwnikiem aby nadal dzielnie i w godnych warunkach toczyli swój nieustanny bieg – mówią pomysłodawcy akcji.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– Wsparcie najmłodszych oraz inicjatyw promujących zdrowy tryb życia jest nam w OKNOPLAST niezwykle bliskie. Na przestrzeni 26 lat angażowaliśmy się w ponad 300 podobnych inicjatyw dlatego i tym razem chcieliśmy czynnie przyczynić się do zwiększenia skali akcji. Prócz pozostania partnerem, również nasza pracownicza grupa biegowa OKNOPLAST Running Team oraz grupa kolarska mobilizuje wszystkie siły, by w każdy możliwy sposób przyczynić się do sukcesu inicjatywy – mówi Magdalena Cedro-Czubaj, dyrektor marketingu w Grupie OKNOPLAST.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wyjątkowa formuła akcji „Aktywnie dla dzieciaków” sprawia, że spośród wszystkich zaangażowanych osób, nagrodzonych zostanie 10 najlepszych zgłoszeń.
- 1 miejsce: Przelot balonem oraz voucher do SPA dla 2 osób w Malinowe Hotele
- 2 miejsce: Voucher do SPA dla 2 osób w Malinowe Hotele oraz voucher na zakupy do Galerii Kazimierz
- 3 miejsce: Voucher na weekend dla dwojga w Mercury DOSŁOŃCE oraz krótkofalówki marki Motorola
- 4 – 10 miejsce: Voucher do sklepu MMSPORT oraz Keen
Akcja potrwa od 24 września do 24 października.