Startuje seria webinarów #GamesetKnows dla marketerów

Gameset startuje z serią webinarów #GamesetKnows dla marketerów zainteresowanych działaniami w gamingu i esporcie
O autorze
1 min czytania 2020-09-30

Gameset, agencja gaming marketingu (grupa LTTM) zapowiada serię webinarów poświęconych zagadnieniu marketingu skierowanego do społeczności graczy. W ramach bezpłatnych wydarzeń specjaliści podzielą się wiedzą na temat dobrych praktyk działania w różnych segmentach produktowych, podpowiedzą jak zaplanować działania sprzedażowe przed świętami oraz przeanalizują jakie wyzwania staną przed rynkiem w 2021 roku.

Gaming marketing to jeden z najważniejszych trendów w świecie reklamy i komunikacji. Grami wideo pasjonują się w Polsce miliony ludzi, w szczególności młodych, do których coraz trudniej dotrzeć za pośrednictwem klasycznych kanałów komunikacji marketingowej. Aby skutecznie się z nimi komunikować warto postawić na dialog w ramach naturalnych dla nich platform – poprzez kanały influencerów, platformy streamingowe czy sponsoring gamingowych turniejów.

Pierwsze wirtualne spotkanie odbędzie się we wtorek, 6 października o 14:00. Webinar na temat działań marek spożywczych i QSR w gamingu poprowadzą Piotr Bombol, managing partner i Karolina Kisły, new business strategist. Zapisywać można się na tej stronie.

Terminarz webinarów:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • 6 października: Skuteczna kampania gaming marketingowa: marki spożywcze i QSR
  • 13 października: Skuteczna kampania gaming marketingowa: marki napojów
  • 20 października: Skuteczna kampania gaming marketingowa: telekomunikacja i banki
  • 27 października: Skuteczna kampania gaming marketingowa: ecommerce i akcje sprzedażowe
  • 3 listopada: Skuteczna kampania gaming marketingowa: technologia i sprzęt komputerowy
  • 17 listopada: Gaming marketing w 2021 roku