Człowiek jest istotą społeczną. Wspólne spędzanie czasu ze znajomymi, przyjaciółmi czy rodziną, sprawia, że jesteśmy szczęśliwsi. Taki właśnie jest cel nowej kampanii marki Wyborowa. Założeniem komunikacji jest podkreślenie jak ważne są wspólne chwile oraz wspólnie spędzony czas. Wyborowa chce inspirować ludzi do tego by znajdowali pomysły oraz odpowiedni moment by przełączyć się w tryb spotkań.
Twarzą kampanii został Sokół. Jest to muzyk wyjątkowy, który podobnie jak marka Wyborowa, łączy a nie dzieli. Charyzmatyczny i wszechstronny, skupia wokół siebie osoby z różnych środowisk – muzyki, sztuki, mody i biznesu. Wspólnie z Wyborową zachęca ludzi do tego, aby znaleźć w sobie odpowiedni moment i przełączyć się w tryb spotkań.
Zobacz również
Wideo z udziałem Wojtka Sokoła, które powstało w ramach najnowszej kampanii, już teraz można obejrzeć tutaj.
Kampania „Włącz tryb spotkań” poprzedzona została aktywnością teaserową. Na citylightach w dużych miastach Polski, pojawiły się plakaty z udziałem Sokoła i hasłem „Włączysz?”.
W kampanii przewidziane są głównie działania digitalowe w mediach społecznościowych oraz na stronie kampanii www.trybspotkan.pl. Zaplanowana jest również aktywacja konsumencka i współpraca z mikroinfluencerami.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Agencja VML&R jest autorem koncepcji i zajmuje się obsługą kampanii.
Słuchaj podcastu NowyMarketing