Marka Salomon dołącza do grona klientów Big Picture

Big Picture poszerza portfolio marek fashion o sportowy brand – Salomon. Agencja odpowiada za strategię komunikacji PR oraz realizację działań z zakresu media relations. Działania prowadzone są w związku z kampanią marki, promującą nową kolekcję butów – Vaya Women.
O autorze
0 min czytania 2020-10-02

Salomon to francuski producent outdoorowego obuwia, odzieży sportowej oraz sprzętu. Priorytetowym celem marki jest zachęcanie do sportu poprzez zabawę oraz kontakt z naturą, które są możliwe dzięki sprzętowi nowej generacji i doświadczeniu. Umożliwiają one czerpanie radości z postępów w wybranej dyscyplinie, w myśl wyjątkowej filozofii marki „Time to play”. Nowa kampania Salomon dedykowana jest kobietom i promuje wszechstronne buty outdoorowe Vaya Woman. 

Za opracowanie strategii komunikacji public relations oraz realizację działań z zakresu media relations odpowiada Big Picture. Obsługą zajmą się konsultanci z zespołu lifestyle, którym kieruje Kamila Kończak, Brand Communications Director. Działania będzie koordynować PR Consultant, Monika Roth. 

Współpraca została nawiązana w wyniku zapytania ofertowego i ma charakter projektowy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj