Pako Lorente to klasyka we współczesnym wydaniu. Projektanci marki nie tylko podążają za trendami, ale także kreują je na polskiej scenie fashion. Najwyższa jakość, sztuka krawiectwa i indywidualny styl klientów, tworzone są na podstawie potrzeb mężczyzn ceniących sobie elegancję i nowoczesny design. Obserwując i prognozując ich oczekiwania, marka wyszła o krok dalej, proponując rozwiązanie, jakiego jeszcze nie było – prywatnego stylistę, dostępnego na wyciągnięcie ręki, a konkretniej – smartphone’a.
Konsultacje odbywać się będą poprzez aplikację Teams. W czasie rzeczywistym pomogą mężczyznom w robieniu zakupów, budowaniu ponadczasowej garderoby i wzmocnią unikalną oraz długotrwałą więź na linii marka – klient. Po każdej zakończonej konsultacji, klienci Pako Lorente otrzymają kolaż z opisem produktów oraz linkami do sklepu online, z których skorzystają w dogodnym dla siebie momencie. Pako Lorente przestaje być jedynie częścią ich garderoby, a staje się także ich doradcą, rozmówcą i zakupowym partnerem. Modowa przedstawiciela marki w akcji – Marta Waluk to uznana stylistka, która z zawodem związana jest od wielu lat. Na co dzień profesjonalnie zajmuje się stylizacją klientów indywidualnych oraz firm, a w jej portfolio znajdziemy realizacje dla największych, polskich marek. Darmowe wideo konsultacje przybliżają klientom ekspercką wiedzę o kroju i materiałach produktów dostępnych w sklepie internetowym, w stopniu nieosiągalnym nigdy wcześniej. Marka pragnie ośmielić klientów do korzystania z zakupów online i sprawić, by pomimo swojego napiętego grafiku i szybkiego tempa życia, znaleźli chwilę dla siebie i swojego stylu, jednocześnie ograniczając czas poświęcany wcześniej na staniu w kolejkach czy szukaniu miejsca parkingowego.
Zobacz również
– Za pomocą odpowiednio dobranej garderoby potrafię wydobyć wewnętrzne piękno i ukazać je światu, bowiem każdy – bez względu na wiek, sylwetkę, czy typ urody – może wyglądać i czuć się rewelacyjnie. Czasami wystarczy tylko drobna wskazówka, impuls, by wspólnie z klientem odnaleźć jego własny, niepowtarzalny styl. Pako Lorente, to marka, która tworzy ubrania dla ludzi, nie dla ubrań, więc powinniśmy wiedzieć, co czują klienci podczas zakupów. Niepewność? Rozwiejemy ją! Jestem tu, aby pomóc – mówi Marta Waluk stylistka akcji.
Akcja ma na celu dotrzeć do klientów mobilnych, których tryb życia nie pozwala na zakupy stacjonarne, a zakupy online do tej pory nie były dla nich w pełni satysfakcjonujące. Misją marki jest również zniesienie bariery robienia zakupów internetowych przez mężczyzn oraz szczegółowe poznanie preferencji zakupowych, by udzielić im jak najlepszych wskazówek.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce