Inwestowanie wymaga opracowania strategii: analizy wykresów, przewidywania ruchów przeciwnika i taktycznych zagrań. O tym, jak to robić w nowej kampanii XTB, opowiada José Mourinho, nowy ambasador marki, legenda świata piłkarskiego.
Kampania prowadzona jest pod hasłem „Be like José” i odwołuje się do wieloletniego strategicznego doświadczenia José Mourinho, który w ciągu swojej trenerskiej kariery wielokrotnie sięgał po najważniejsze piłkarskie trofea z najbardziej znanymi drużynami na świecie.
Zobacz również
XTB to jeden z największych brokerów online na świecie. Firma działa na kilkunastu rynkach (Europa, Ameryka Południowa, Azja), posiada własną platformę inwestycyjną xStation oraz bogaty pakiet usług dodanych. W swojej ofercie ma prawdziwe akcje i fundusze ETF, kontrakty na różnice (CFD) na: instrumenty walutowe (forex), surowce, indeksy, akcje, oraz kryptowaluty. W trakcie 16 lat funkcjonowania na rynku, zaufało jej już ponad 200 000 klientów z całego świata. Działalność XTB jest regulowana przez 4 regulatorów finansowych.
W ramach działań przygotowano spoty, kampanię digital i ATL, które będą adaptowane na kilkanaście rynków, na których działa XTB. Spot powstawał w Warszawie i Londynie. Działania wystartowały 5 października. Strategię opracował zespół marketingu XTB, a za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Dobro, a wyreżyserował go Michał Sablińki. Za działania z nowym ambasadorem XTB odpowiada agencja CAA.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]