Przerwa w pracy, podczas rodzinnej zabawy lub w codziennych obowiązkach? Serki homogenizowane OSM Piątnica doskonale sprawdzają się, kiedy dopada nas ochota na coś dobrego – pysznego, a jednocześnie zdrowego. To najlepsze, co by się zjadło między posiłkami. Emitowane w ramach kampanii materiały podkreślają wyjątkowość serków homogenizowanych Piątnicy – ponadczasowy smak i naturalny skład.
Z Piątnicy, no bo skąd
Zobacz również
Produkty OSM Piątnica od wielu lat cieszą się dużym zaufaniem konsumentów, którzy doceniają ich wysoką jakość. Serki homogenizowane Piątnica powstają z najlepszych surowców będących podstawą czystego, naturalnego składu. Nie zawierają sztucznych dodatków ani aromatów. Są wartościową przekąską, która doskonale sprawdzi się o każdej porze dnia, kiedy pojawi się myśl „coś by się zjadło”.
Serki homogenizowane OSM Piątnica dostępne są w 4 wariantach smakowych: waniliowym, truskawkowym, straciatella oraz naturalnym, w 150-gramowych wygodnych opakowaniach.
Intensywna kampania promocyjna
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
OSM Piątnica promuje serki homogenizowane w telewizji oraz VOD spotami 15 i 30 sek.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania prowadzona jest także w digitalu oraz w social mediach.
Za kreację spotów TV, działania digitalowe oraz w social media odpowiada agencja Plej. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Five Media, a kampanię digitalową realizuje Starcom.