Dyscyplina bez nakazów to firma oferująca warsztaty dla nauczycieli przedszkola, klas 0-2 i świetlic. Jak informują pomysłodawcy, ich projekt ma na celu m.in. wspieranie „psychologiczno-pedagogicznie uczniów, stosując profilaktyczne zajęcia terapii ruchem” oraz „wychowywanie do wartości zabawami ruchowymi zgodnie z priorytetami MEN”.
Niedawno firma ruszyła z nowym warsztatem zatytułowanym „Zabawy wychowujące do wartości”. W ramach projektu twórcy oferują dziesięć tzw. tańców wychowańców, na które składają się m.in.: patriotyzm (taniec flagi), kultura osobista (taniec na „do widzenia”), odpowiedzialność (sprzątanie sali z kulturystą), ekologia (taniec ekopingwina), tradycja (taniec pisanki), samodzielność (taniec na ubieranie się w szatni).
Zobacz również
Swoją nowość w programie Dyscyplina bez nakazów promuje niekonwencjonalnym spotem w rytmie muzyki disco polo, w którym pojawiły się flaga oraz godło Polski, aby podkreślić „patriotyzm” wynikający z wzięcia udziału w warsztatach.
Spot zniknął już z oficjalnego profilu Dyscypliny bez nakazów na Facebooku, bowiem wielu internautów oburzył fakt zestawiania treści patriotycznych z „szalonymi podskokami”. Inni zwrócili również uwagę na fatalny, całościowy poziom reklamy pod względem muzycznym, graficznym, a także tekstowym.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Poniżej znajdziecie przykład innej reklamy firmy Dyscyplina bez nakazów. W podobnym tonie stworzony był spot z flagą i godłem Polski ;).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
#ZTwoichPodatków to nowy projekt Ministerstwa Finansów, który z założenia miał pokazać, na co zostały wydane pieniądze z podatków w ostatnich latach. Internauci zakpili jednak z akcji MF i zaczęli bezlitośnie punktować największe afery związane z politykami PiS.