Na początku listopada br. do grupy Mediabrands dołączy Jacek Dymkowski, obejmując stanowisko Managing Directora agencji Reprise. Jako szef Reprise’a będzie odpowiedzialny za całościową realizację strategii biznesowej agencji, budowanie i rozwój relacji biznesowych z klientami, zarządzanie zespołem oraz nadzorowanie jej najważniejszych projektów. Jacek Dymkowski będzie raportował bezpośrednio do Moniki Bronowskiej, CEO Mediabrands Poland i Mediabrands CEE.
Marta Bąkowska, dotychczas pełniąca funkcję szefa Reprise’a, obecnie przebywa na urlopie macierzyńskim.
Zobacz również
Dymkowski dołączy również do zarządu operacyjnego grupy Mediabrands. W jego skład wchodzą top managerowie z domów mediowych UM i Initiative, agencji Reprise, Matterkind, Kinesso oraz pracujący w strukturach wspólnych Mediabrands (m.in. strategia, trading, HR).
Jacek Dymkowski ma kilkuletnie doświadczenie pracy w branży reklamowo-mediowej. Ostatnio zarządzał firmą Adrino, a wcześniej pracował m.in. w firmach Publicis Media oraz Agorze.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]