Carlsberg zmienia barwy i rozdaje nagrody fanom piłki nożnej

Marka Carlsberg już po raz kolejny zaprasza swoich konsumentów do udziału w konkursie nawiązującym do wieloletniego partnerstwa z Liverpool F.C. Do wygrania jest koszulka z podpisami zawodników Klubu, piłki oraz zgrzewki piwa Carlsberg w czerwonych puszkach z limitowanej serii.
O autorze
1 min czytania 2020-10-12

Aby uczcić kolejny rok trwającego od 27 sezonów partnerstwa z Liverpool F.C. marka Carlsberg przygotowała dla konsumentów limitowaną edycję swojego piwa w wyjątkowych opakowaniach. Carlsberg zmienia w niej swój kultowy zielony kolor na równie kultowe czerwone barwy Klubu. Puszka mistrzów zawiera herb Liverpoolu, podpisy piłkarzy i słowa „1847 onwards” zastąpione słowami „Champions 2020 onwards”.

Marka zaprasza konsumentów do udziału w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami. Aby je zdobyć, należy kupić w sieci Lidl 4 piwa Carlsberg w puszcze z limitowanej edycji Liverpool F.C., zachować paragon, a następnie odpowiedzieć na pytanie

„Z którym zawodnikiem Liverpool F.C. najlepiej świętować zwycięstwo i dlaczego?”. Odpowiedź należy wysłać SMS-em na nr 70988 wg wzoru: CARLSBERG. NR PARAGONU. TWOJA ODPOWIEDŹ NA PYTANIE lub na stronie WWW.KONKURSCARLSBERG.PL Konkurs potrwa od 12 do 31 października.

Dla zwycięzców marka przygotowała 10 piłek, 50 zgrzewek piwa Carlsberg z limitowanym designem Liverpool oraz koszulkę z podpisami zawodników, zapakowaną w dedykowane pudełko LFC wraz z certyfikatem potwierdzającymnjej autentyczność.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Partnerstwo marki Carlsberg z klubem Liverpool jest najdłużej trwającym w Premier League. Jedną z inicjatyw podejmowanych przez markę dla uczczenia tej współpracy był projekt realizowany w 2019 r. z udziałem piwowarów i naukowców z Laboratorium Naukowego Carlsberg w Kopenhadze. Specjalnie dla fanów Liverpool F.C. uwarzyli oni czerwone piwo, przygotowano też czerwoną etykietę i butelkę. Czerwony Carlsberg został stworzony dla uczczenia decyzji legendarnego menedżera klubu, Billa Shankly’ego, o zmianie strojów klubowych na w całości czerwone. Przy podjęciu tej przełomowej decyzji przyświecała mu myśl, że drużyny w czerwonych barwach wygrywają częściej. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing