Clue PR wygrało przetarg na dostarczanie usług komunikacyjnych dla SER Group, rynkowego lidera w dziedzinie cyfryzacji zawartości i procesów w firmie. Agencja odpowiada za komunikację z mediami, oraz pozycjonowanie ekspertów – zarówno w mediach społecznościowych, jak i podczas wydarzeń branżowych.
– Polska to kluczowy rynek dla SER Group. Z tego powodu potrzebujemy tutaj silnego partnera z wiedzą w obszarze nowych technologii. Clue PR ma duże doświadczenie w tym zakresie i oferuje usługi na odpowiednim poziomie – powiedział Marcin Somla, dyrektor SER Group Polska.
Zobacz również
-
PrzeglądTygodnia [10-23.06.2025]: relacja z Cannes Lions 2025, raport Gemius „Social media 2025”, tacierzyństwo w reklamie według ojców-marketingowców
-
Jak mówić, żeby nas słuchali? Marketing vs C-level – most zamiast muru między działami
-
Sprzedaż zagraniczna zgodna z prawem – wyzwania, przykłady błędów i praktyczna checklista [WEBINAR]
W ramach Agencji za projekt odpowiada zespół prowadzony przez Michała Kwietniewskiego, account directora, oraz Krzysztofa Kokoszczyńskiego, communication and data consultanta.