Orange i Play zaprosili do kampanii 14 influencerów gamingowych

W najnowszej kampanii Orange i Play udział wzięło aż czternastu twórców treści gamingowych na YouTube. Influencerzy promują możliwość skorzystania z cashbacku w Google Play przy dokonaniu płatności za zakupy poprzez rachunek operatora.
O autorze
0 min czytania 2020-10-20

Klienci abonamentowi Orange i Play do 25 października 2020 r. mogą skorzystać z promocji cashback do 15 zł przy zakupach gry lub aplikacji z wirtualnego sklepu. Warunkiem jest skorzystanie po raz pierwszy z opcji wykonania płatności poprzez rachunek operatora.

W akcji udział wzięli twórcy zrzeszeni w sieci Gameset z kanałów JaworskiTV, Delaereq, LetsGoTry, GRAthiss, Koneko, Puzonik, PLKD, Kaluch, Doknes, iSuperMWK, Sheo, Jeż Tritsus, Enzzi i Juniorsky.

Za realizację całości kampanii odpowiedzialna była agencja marketingu gamingowego Gameset (grupa LTTM).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj