Konferencja internet 2K13 – Święto branży

To już ósma edycja największego spotkania ludzi internetu w Polsce. W tym roku w nowej formule: konferencja jest połączona z wieczorną, uroczystą galą, w trakcie której poznamy Człowieka i Firmę Roku Polskiego Internetu.
O autorze
1 min czytania 2013-06-05

Prowadzony przez Tomasza Kammela  program części merytorycznej realizowany będzie w zupełnie nowej, innowacyjnej formie – cztery potężne, multimedialne debaty: 

  1. eCommerce – Jak budować eCommerce w czasach, w których nie liczy się nic poza ceną?
  2. Mobile – Mobilna rewolucja redefiniuje marketing!
  3. Social Media – czy efekty rzeczywiście wynagradzają nakłady ?
  4. Reklama – Towarzystwo wzajemnej ADoracji

Debaty to prezentacja twardych danych, oraz żywiołowe dyskusje i ostre polemiki ekspertów z czołowych firm z branży marketingu i IT, wśród nich m.in. Facebooka, NK, Gemiusa, PBI, Wirtualnej Polski, Grupy Onet, Netsprint i wielu innych! 

Program konferencji sprowokuje kontrowersyjne pytania, dotykające sedna wątpliwości dotyczących nakładów na promocję w sieci oraz wiarygodnego pomiaru jej efektów. Ustosunkowanie się do poruszanych kwestii z pewnością będzie wymagało od panelistów wiele wysiłku oraz przytaczania rzeczowych, twardych danych. 

Na Galę internet2K13 zapraszamy z osobą towarzyszącą. Spędzimy wieczór z kabaretem Limo, poznamy zwycięzców konkursu na Człowieka i Firmę Roku Polskiego Internetu. W programie muzyka, bankiet i wiele innych atrakcji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zagłosuj na Człowieka Roku i Firmę Roku Polskiego Internetu!

Zdecyduj kto wygra: Kuczyńska, Lis, a może Drabent? Trojmiasto.pl, Fundacja Sie Pomaga, czy inni?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Konferencja Internet 2K13 odbędzie się w warszawskim Teatrze Capitol przy ul. Marszałkowskiej 115, dnia 26 czerwca 2013 roku. Do zobaczenia na konferencji!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej informacji>>

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.