Wokalistka Natalia Przybysz praktykuje jogę od wielu lat i jak sama przyznaje, jest to jej sposób na życie, umożliwiający kontakt z samą sobą. Podobnie do regularnej praktyki podchodzi wielu innych adeptów jogi. Każdy z nich działa w swoim rytmie – niektórzy wybierają jogę dynamiczną, podczas gdy dla innych lepszym rozwiązaniem okazują się bardziej statyczne asany. Marka Decathlon postanowiła poszukać rytmu jogi i stworzyć muzykę pomagającą w codziennej praktyce. Do akcji zaprosiła Natalię Przybysz, która doskonale wie, jak na co dzień łączyć sport i muzykę.
Na potrzeby projektu wspólnie z wytwórnią KAYAX stworzonych zostało 6 utworów dedykowanych ćwiczeniom na macie. Każdy z nich zamieszczony zostanie na kanale Decathlon w serwisie YouTube. Do 26 października na stronie https://www.decathlon.pl/rytm-jogi.html miłośnicy jogi mogą wybrać, który z utworów najlepiej wpisuje się w rytm ich praktyki. Dodatkowo, na Instagramie będą mogli zamieszczać swoje materiały wideo prezentujące asany wykonywane przy wykorzystaniu konkretnego rytmu z użyciem #rytmjogi. Najciekawsze z nich będą użyte do stworzenia jednego teledysku ukazującego polski rytm jogi. W klipie wystąpi również Natalia Przybysz. W akcję zaangażują się także inne joginki, które można śledzić na Instagramie: @anatomiajogi, @joga_żelazo, @basiatworek_ninjayogi oraz @nataliakusiak.
Zobacz również
– Codzienna praktyka jest dla mnie koniecznością, wszędzie zabieram ze sobą matę. Dzięki regularnym ćwiczeniom łapię równowagę i osiągam harmonię. To dla mnie nie tylko sposób na osiągnięcie sprawności fizycznej, ale także na przekierowanie świadomości do środka. Wierzę, że każdy z nas ma w sobie inny rytm i potrzebuje innego rodzaju praktyki, dlatego zachęcamy wszystkich do jego poszukiwania – mówi wokalistka i ambasadorka akcji „Rytm Jogi”, Natalia Przybysz.