Mr. Polska, Sarius oraz Rosalie w najnowszej odsłonie kampanii Rap & Cognac marki Hennessy

Marka Hennessy rusza z II edycją formatu Rap & Cognac, do której zaprosiła jednych z aktualnie najciekawszych artystów: Mr. Polska, Sarius oraz Rosalie. W ramach projektu powstały 3 filmy, w których to artyści odpowiadają na prowokujące pytania i testują koktajle na bazie koniaku.
O autorze
0 min czytania 2020-10-21

Marka w ten sposób kwestionuje stereotyp, że koniak można spożywać tylko w czystej i tradycyjnej postaci.

Filmy ukażą się w mediach społecznościowych artystów oraz marki. Pierwszym artystą, z którym Hennessy publikuje film jest Mr. Polska.

Mr. Polska w wideo zdradza między innymi jaka była jego pierwsza praca oraz kim chciał być, jak był mały.

Autorem koncepcji formatu oraz kampanii jest agencja high&, która odpowiada również za jej realizację, przebieg, pozyskanie i współpracę z artystami, reżyserię spotów oraz produkcję.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj