16 października Porówneo rozpoczęło kampanię reklamową i wprowadzanie nowej platformy komunikacyjnej „Porównywarka i agent w jednym”. Celem nowego podejścia jest zaadresowanie większości obaw jakie mają konsumenci przed skorzystaniem z polis internetowych.
– Jednocześnie inwestujemy w nowoczesne technologie, które wykorzystujemy na każdym etapie obsługi klienta. Szczególnie w fazie pozyskiwania ruchu, inteligentne wykorzystanie nowoczesnej technologii, pozwala nam na maksymalnie precyzyjne dotarcie do klientów zainteresowanych naszym produktem – mówi Tomasz Iwaszkiewicz, CMO w porowneo.pl.
Zobacz również
Działania agencji Adhydra, specjalizującej się w performance marketingu nowej generacji, mają charakter prosprzedażowy. Ich głównym celem jest akwizycja klientów online w oparciu o Data Management Platform (DMP), a w szczególności o narzędzia do dynamicznej segmentacji klientów i personalizacji komunikatów. Agencja zaprojektowała dla Porówneo działania ukierunkowane na pozyskiwanie kluczowych w procesie zakupu – danych, w kanałach takich jak: afiliacja, programmatic i Facebook.
– Data Management Platform umożliwia nam gromadzenie wiedzy o klientach anonimowych (niezidentyfikowanych), którzy mieli kontakt z reklamą Porówneo. Na podstawie ich reakcji oraz zachowań m.in. na kalkulatorze OC/AC, tworzą się dynamiczne profile potencjalnych klientów. Następnie w zależności od potencjału sprzedażowego poszczególnych segmentów i w oparciu o zebrane dane realizowane są scenariusze akwizycyjne personalizowanej komunikacji. Zbierane w ten sposób leady (klienci zidentyfikowani) są klasyfikowane i poddawane procesowi lead nurturing, przy użyciu marketing automation – wyjaśnia szczegóły zaplanowanych działań Paweł Lebiedziński, CEO agencji Adhydra.
DMP oraz marketing automation na potrzeby kampanii wdrożyła firma Centraals. Dostarcza ona również technologię do monitoringu przełożenia emisji spotów Porówneo w telewizji na ruch i sprzedaż w kanale online (obszar TV to Web Analytics), w trwającej obecnie kampanii telewizyjnej.
#PolecajkiNM cz. 30: #PolskaCodzienność, Quo Vadis E-commerce 2024, wystawa AdWomen
Słuchaj podcastu NowyMarketing