CNN i Hyundai Motor Company we wspólnej kampanii badającej innowacje w transporcie i mobilności

CNN International Commercial (CNNIC) oraz Hyundai Motor Company (Hyundai) nawiązały globalną współpracę i stworzyły wieloplatformową kampanię badającą innowacyjne rozwiązania w transporcie oraz mobilności, a także ich wpływ na nasze życie w przyszłości.
O autorze
1 min czytania 2020-10-26

CNN w ramach nowego, ekskluzywnego partnerstwa z firmą Hyundai dostarczy kreatywne treści uwzględniające reklamę, branded content oraz inne rozwiązania sponsorskie. Aby wcielić w życie wizję marki dotyczącą mobilności zorientowanej na użytkownika, CNN opowie swojej globalnej publiczności angażujące i inspirujące historie. W celu dotarcia do głównych odbiorców Hyundaia, m.in. właścicieli samochodów elektrycznych i młodych rodzin z dziećmi, kampania CNNIC będzie wspierana przez najnowsze technologie przetwarzania danych, a także odpowiednie narzędzia do targetowania.

W ramach kampanii branded contentowej powstały trzy filmy wyprodukowane przez Create, globalne studio należące do CNNIC, przekazujące przesłanie Hyundaia nt. nowego paradygmatu elektryczności. Stworzone w formie dokumentu filmy odkrywają nowe, życiowe możliwości i śledzą intrygujące podróże poszczególnych osób.

Współpraca obejmuje również sponsorowanie przez Hyundai dwóch nowości programowych – „Saved by the future” oraz „Time Transformed”. Drugi z programów będzie miał swoją premierę na CNN International, platformach internetowych stacji oraz w social media. Seria skupi się na badaniu innowacji w transporcie i mobilności, które zmienią nasze miasta, gospodarki oraz społeczeństwo na przestrzeni najbliższych dziesięciu lat. W programie CNN spotka się również z liderami w dziedzinie energii odnawialnej, zielonej mobilności, inteligentnego projektowania, biznesu oraz urbanistyki. Widzowie serię „Saved by the Future”, z prowadzącą Nicki Shields, mogą oglądać od października do grudnia br.

– Technologia i innowacje są od zawsze dla CNN bardzo ważne, dlatego tym chętniej wyruszymy w tę pełną inspiracji i pomysłów podróż wraz z Hyundai Motor Company. Mamy nadzieję, że historie o nowych technologiach mobilnych, które opowiemy, zainspirują naszą globalną publiczność – powiedział Rob Bradley, senior vice president, CNN International Commercial.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Współpraca z CNN International Commercial będzie dla Hyundai Motor świetną okazją, aby podzielić się z szerszą publicznością naszym spojrzeniem na przyszłość mobilności. W ramach tej kampanii będziemy mogli pokazać korzyści, które płyną z elektromobilności dzięki IONIQ, naszej submarki pojazdów elektrycznych – dodał Wonhong Cho, global chief marketing officer w Hyundai Motor Company.

Słuchaj podcastu NowyMarketing