Good Division, które specjalizuje się w obsłudze firm z branży technologicznej i pokrewnych, weszło we współpracę z SoDA w październiku 2020.
– Praca z SoDA to dla nas idealna okazja, aby wykorzystać nasze szerokie doświadczenie i wiedzę na temat rynku IT i nowych technologii. Jesteśmy niezwykle wdzięczni za zaufanie, jakim nas obdarzono i za to, że w kluczowym momencie rozwojowym dla Organizacji, powierzono nam tak ważne zadanie, jakim jest komunikacja – mówi Jolanta Piela, CEO Good Division.
Zobacz również
– Zdecydowaliśmy się na współpracę z agencją wizerunkową w kluczowym dla nas momencie. Rośniemy w siłę, a do SoDA dołączają kolejne organizacje – w tym te duże, prężnie działające na wielu rynkach, jak np. Microsoft, ale też mniejsze software house’y. Wierzymy, że dzięki ekspertom z Good Division zwiększymy widoczność wszystkich firm członkowskich i wspólnie zadbamy o ich wizerunek. Naszym celem jest również wypromowanie najlepszych praktyk oraz profesjonalistów z polskiej branży IT – mówi Łukasz Czajkowski, head of growth w SoDA.
Jak dodaje, ideą porozumienia jest także rozpoznanie potrzeb i największych wyzwań na rynku technologicznym, związanych z dynamiczną sytuacją epidemiczną.
SoDA powstała w 2018 roku. Obecnie Organizacja zrzesza ponad 100 firm o kapitale polskim i zagranicznym działających na terenie całego kraju. Misją SoDA jest integracja polskiej branży IT, reprezentacja i działanie na rzecz jej rozwoju oraz promocja Polski jako wiodącego rynku IT na arenie światowej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Ze strony agencji za realizację działań dla klienta odpowiada Jolanta Piela (strategia) i Justyna Śnieżek (komunikacja). Good Division zostało wybrane do obsługi w wyniku wygranego przetargu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing