Organizatorem konferencji jest Team Kreatywny Galopujący Pancernik (Maciej Budzich i Ilona Patro) sponsorami głównymi konferencji są Orange oraz Aegis Media. Partnerem konferencji jest portal Gazeta.pl, Fenix3 oraz Frugo.
MediafunLAB to cykl konferencji podczas, których prelegenci dyskutują o mediach społecznościowych, trendach w internecie, nowych technologiach i ich wykorzystaniu w reklamie, marketingu. To spotkanie pasjonatów mediów społecznościowych, gdzie oprócz wysłuchania prezentacji, paneli dyskusyjnych uczestnicy mogą się spotkać i porozmawiać w luźnej, przyjaznej atmosferze. Pojawiają się na nich ludzie aktywnie działający w sieci, dla których nowe media są chlebem powszednim, blogerzy, vlogerzy, ludzie zajmujący się biznesem w sieci.
Zobacz również
– Wyjdziemy w naszych dyskusjach trochę w przyszłość – będziemy zastanawiać się co dalej, jakie wyzwania stoją przed blogerami, vlogeram (najczęściej młodymi, kreatywnymi ludźmi), w którą stronę będą się rozwijać, jak twórcy blogów i sieciowego video poradzą sobie z biznesowymi wyzwaniami. Coraz więcej pieniędzy pojawia się na blogach, vlogach – biznes z coraz większymi kwotami zaczyna się poważnie przyglądać tej części internetu. Czy zostanie tutaj miejsce na pasję i radosną twórczość czy też będzie panować chłodna, biznesowa kalkulacja, patrzenie na statystyki i traktowanie widza lub czytelnika jak liczby w Excelu? – mówi Maciej Budzich, autor bloga mediafun.pl i współorganizator mediafunLAB.
Wśród zaproszonych gości są twórcy popularnych kanałów wideo, blogerzy, ludzie mediów: Radosław Kotarski (Polimaty), Remigiusz Maciaszek (Rock), Kuba Jankowski (do niedawna Matura To Bzdura), Piotr Peszko (Newsweek), Tomasz Machała (NaTemat), Jacek Kotarbiński (Bloger Roku 2012, Subiektywny blog o sztuce marketingu), Krzysztof Gonciarz, Marek Hoffman (AdBuster), Dariusz Hoffman (Sci-fun), Michał i Paulina Stępień (Kotlet.tv), ekipa Abstrachuje.tv i inni.
Program i bilety na 2-dniową konferencję dostępne są na stronie: mediafunlab.pl/
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
—
Słuchaj podcastu NowyMarketing
KONKURS:
Pierwsze 10 osób, które na adres [email protected] prześle informację o tym, jaki jest najpopularniejszy polski oficjalny kanał marki na YouTube wg naszego miniraportu, otrzyma bezpłatną wejściówkę na wydarzenie.
Dziękujemy za zgłoszenia – wejściówki już zostały rozdane!