UNIQUE ONE przygotowała loterię promocyjną dla płatków śniadaniowych Nestlé

UNIQUE ONE odpowiada za obsługę loterii płatków śniadaniowych marki NESTLÉ (Producent Cereal Partners Poland Toruń-Pacific Sp. z o.o). Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.
O autorze
1 min czytania 2020-10-28

Loteria przebiega pod hasłem „Loteria pełna złotych”. Sprzedaż produktów promocyjnych rozpoczęła się 1 października i potrwa do 13 grudnia 2020 r. Natomiast okres przyjmowania zgłoszeń do loterii rozpocznie się 12 października i potrwa do 13 grudnia 2020 roku.

Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo w okresie sprzedaży promocyjnej, dowolne płatki śniadaniowe lub baton zbożowy marki Nestlé. W loterii biorą udział wymienione w regulaminie produkty marki Nestlé, niezależnie od tego, czy na zewnętrznej stronie opakowania posiadają informację o loterii, czy też nie.

Po dokonaniu zakupu, kupujący zgłasza dane z paragonu potwierdzającego zakup na stronie www.nestle-cereals.com/golden-cereal. Loteria ma charakter instant-win, czyli uczestnik od razu po oddaniu zgłoszenia dowiaduje się, czy wygrał nagrodę. W loterii do wygrania są nagrody dzienne 100 zł (1500 x100 zł) lub 500 zł (100 x 500 zł). Dodatkowo wszystkie zgłoszenia biorą udział w losowaniu nagrody głównej – 10 000 zł (5×10 000 zł).

Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za adaptację globalnej komunikacji na rynek polski, a także za organizację i obsługę loterii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Loterię wspiera kampania reklamowa. Działania reklamowe obecne są w social mediach (prowadzone przez markę Nestlé), telewizji, internecie oraz za pomocą materiałów POS. Za adaptację tagu telewizyjnego odpowiedzialna jest agencja McCANN Worldgroup z siedzibą w Warszawie. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing