– Rokrocznie przy okazji Effie podkreślamy, że efektywność działań komunikacyjnych i marketingowych jest podstawowym zadaniem agencji i działów marketingu w każdych czasach. Dzisiaj, w dobie pandemii, chcemy podkreślić, jak ważny dla efektywności działań i projektów – teraz i w przyszłości – będzie rozwój kompetencji zespołów i ich poszczególnych członków oraz umiejętne zarządzanie ludźmi. Niepewność gospodarcza pozwoliła nam ponownie przesunąć granicę „niemożliwości” i wyzwolić pokłady energii do działania na nowe czasy. Już dziś, gratuluję wszystkim, których prace miało okazje oceniać tegoroczne jury. To dla nas zaszczyt, że konkurs gromadzi tyle znakomitych zgłoszeń. Wierzymy, że dla agencji i Klientów, to również możliwość przyjrzenia się działaniom innych oraz wspólna ocena dokonań – powiedział Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Transmisja Gali Effie 2020 realizowana na platformie https://vod.sar.org.pl/ będzie wzbogacona o wiele elementów interaktywnych, które pozwolą na wielokanałowe zaangażowanie zarejestrowanych użytkowników, m.in.:
Zobacz również
- dzięki funkcji czatu widzowie będą mogli na żywo komentować wydarzenia na scenie i gratulować zwycięzcom poszczególnych kategorii;
- nagrodzone kampanie będę prezentowane w formie dodatkowych materiałów wideo wyświetlanych w trakcie transmisji w oknie playera w formie playlist;
- każdy materiał będzie dostępny do obejrzenia na żywo lub do zapisania go do późniejszego obejrzenie w bibliotece materiałów wideo na profilu zarejestrowanego użytkownika;
- player wideo będzie wzbogacony o specjalne funkcje interaktywne pojawiające się na ekranie, które opcjonalnie będą prowadziły użytkowników do zewnętrznych treści i serwisów.
Platforma vod.sar.org.pl została opracowana i wdrożona przez firmę Content Spot, która została Partnerem Technologicznym Effie 2020.
Dzięki zaangażowaniu sponsorów i patronów wydarzenia, każdy, kto zarejestruje się i obejrzy Galę, otrzyma pakiet korzyści, m.in.: rabaty na szkolenia, wykłady i badania, raporty oraz kody dostępu do płatnych serwisów. Pełna lista benefitów dostępna na stronie vod.sar.org.pl.
W tym roku, swoim zaangażowaniem, Effie 2020 na Nowe Czasy wspierają:
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
- Sponsorzy Strategiczni: TVN, Onet, Radio Zet, Salesforce
- Sponsorzy Wspierający: Facebook, AMS, YouTube
- Partnerzy Merytoryczni: Premium TV, Technologia Ellen
- Partner Technologiczny: Content Spot
- Partner: Kukbuk
- Doradca prawny: Firma prawnicza LSW
- Patroni medialni: Forbes, Business Insider, My Company, Wirtualne Media, PRoto, Nowy Marketing
Słuchaj podcastu NowyMarketing