Nagroda przyznana przez klientów jest najważniejszą, jaką może otrzymać przedsiębiorstwo. Docenienie przez konsumentów, którzy swoimi codziennymi wyborami pokazują czy obrana przez Lidl Polska strategia jest właściwa, cieszy. W konkursie BLIX AWARDS w kategorii „Zdrowy Produkt – Oferta Roku” konsumenci wybierali sieci, które ich zdaniem oferują największy wybór produktów bio. 80 tysięcy osób, które wzięło udział w badaniu, doceniło podejście sieci w zakresie dostępności i jakości oferty BIO oferowanej w sklepach Lidl Polska.
– Od lat edukujemy klientów w zakresie świadomego odżywiania. Dbamy o to, by mogli kupować zdrowe i wysokiej jakości produkty. Duża część z nich pochodzi z upraw ekologicznych. Oferujemy też artykuły bez laktozy czy glutenu oraz wegańskie i wegetariańskie. Rocznie wykonujemy ponad 9.000 badań jakościowych w niezależnych i akredytowanych laboratoriach. Cieszy nas bardzo, że klienci docenili nasze starania – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications Lidl Polska.
Zobacz również
Nasza wiedza dotycząca zrównoważonego odżywiania stale się zwiększa, a wraz z nią popularność produktów BIO. Coraz częściej podejmujemy przemyślane wybory żywieniowe i decydujemy się na ekologiczną żywność, wyprodukowaną w zgodzie z naturą. W końcu to co jemy ma ogromny wpływ na funkcjonowanie naszego całego organizmu, a także na środowisko, które nas otacza.
Na stałe w ofercie Lidla znajdziemy ponad 140 produktów BIO, które posiadają certyfikat Unii Europejskiej, potwierdzający ich ekologiczne pochodzenie. Artykuły te rozpoznamy po specjalnym oznaczeniu – białym listku złożonym z dwunastu gwiazdek na zielonym tle, nazywanym potocznie euroliściem. Dodatkowo Lidl regularnie organizuje tzw. Tygodnie BIO w ramach których oferta BIO znacznie rozszerza się o kolejne produkty BIO dostępne czasowo.
Organizatorem programu „BLIX AWARDS – WYBÓR KONSUMENTÓW” jest Grupa BLIX, będąca operatorem największych na rynku aplikacji mobilnych agregujących promocje w obszarze konsumenckim (tj. BLIX, Zdrowe Zakupy i Qpony). „Prospołeczna Sieć Roku” to jedna z czterech kategorii wyróżnionych w tej edycji programu. Ubiegłoroczną aktywność 84 sieci oceniło przeszło 80 tys. Polaków, wydając łącznie we wszystkich kategoriach ponad 3 mln opinii.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing