Działania prowadzone są pod hasłem „Żyj pod prąd”. Osią akcji jest cykl rozmów o ważnych kwestiach dotyczących przyszłości planety (jak i przyszłości motoryzacji), oraz innych ważnych dziedzin naszego życia, z naciskiem na te najbardziej wpływające na zmiany klimatyczne. Kampania ma charakter wizerunkowy, jej celem jest edukowanie rynku w obszarach związanych ze zmianami klimatycznymi, jak również podkreślenie zaplanowanej przez markę Opel strategicznej „elektryfikacji” całej gamy modelowej tej marki do 2024 roku.
Bezpośrednio w kampanii wspierane są też obecnie debiutujące modele elektryczne Opla – hybrydowy SUV plug-in Grandland X Hybrid i Hybrid4 oraz w pełni elektryczna nowa Corsa – e.
Zobacz również
Gospodarzem rozmów z cyklu „Żyj pod prąd” jest popularny aktor Marcin Dorociński, ambasador marki Opel, znany z troski o klimat, środowisko naturalne i zwierzęta. Jego goście zaś to: Piotr „Vienio” Więcławski (raper i współzałożyciel legendarnej grupy Molesta), Piotr Skubała (profesor nauk biologicznych, etyk środowiskowy, ekolog), Marcin Korolec (prezes Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych) i Paulina Górska (ekoaktywistka, ekoblogerka).
– Przygotowana przez markę Opel specjalna seria podcastów ma na celu zachęcenie wszystkich do życia bardziej ekologicznie świadomego, a także do korzystania z nowoczesnych, zielonych technologii, dzięki którym każdy może ograniczyć swój ślad węglowy – powiedział Jacek Górski, dyrektor generalny marki Opel w Polsce.
– Do końca przyszłego roku Opel będzie miał aż dziewięć zelektryfikowanych pojazdów w najważniejszych segmentach rynku, a cała gama marki zostanie zelektryfikowana do końca 2024 roku – dodał Górski.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W czasie czteroodcinkowego cyklu Marcin Dorociński wraz ze swoimi gośćmi zastanawia się, co należy zrobić, żeby uratować świat stojący w obliczu katastrofy klimatycznej i jak się do tego zabrać. Akcji towarzyszy specjalnie przygotowany spot, zachęcający do odsłuchania serii podcastów. Podcasty można odsłuchać na stronie www.zyjpodprad.pl oraz na platformach internetowych, np. Spotify, YouTube, Soundcloud.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kampania promująca akcję, podcasty i adres www.zyjpodprad.pl prowadzona jest w kinach, radiu i internecie. Potrwa do połowy listopada. Planowaniem i zaku-pem mediów zajął się MediaCom Warszawa. Za przygotowanie spotu odpowiada Papaya Films a serwisu www.zyjpodprad.pl agencja WP Media.