W warsztacie wzięło udział ponad 70 profesjonalistów reprezentujących reklamodawców, agencje reklamowe i producentów zrzeszonych w Klubie Producentów Reklamowych.
Podczas warsztatu zaproszeni eksperci nie tylko podzielili się swoimi doświadczeniem ze stosowania modelu „Jeden reżyser jedno studio” w swojej pracy. Uczestnicy mieli także okazję w warsztatowej pracy wymienić się własnymi spostrzeżeniami, przekonaniami i skonsultować swoje perspektywy czy konkretne problemy. Grono ekspertów zostało ułożone w taki sposób, żeby naświetlić zagadnienie ze strony zamawiającego produkcję reklamodawcy, współpracującej agencji, przeprowadzającego produkcję producenta i realizującego ją reżysera:
Zobacz również
- Agata Królak – kierownik ds. kategorii marketingowej w dziale Procurementu Żywiec Sprzedaż i Dystrybucja Sp. z o.o., Kupiec z 20-letnim stażem i bogatym doświadczeniem w sourcingu i zakupach NPR
- Maciej Marasek – creative chairman, współwłaściciel i współtwórca 2012agency. Dyrektor kreatywny związany z branżą reklamową od 25 lat.
- Anna Mogilnicka-Pojda – producent agencyjny, od 2006 związana z agencją DDB Warszawa. Od marca 2019 zarządza działem produkcji agencji.
- Jarek Parzyjagła – producent, od 1999 roku związany z domem produkcyjnym OPUS FILM.
- Kacper Sawicki – producent reklamowy i filmowy. Założyciel i partner zarządzający domu produkcyjnego Papaya Films z biurami w Warszawie, Londynie, Lizbonie i Nowym Jorku.
- Bartek Ignaciuk – reżyser. Absolwent wydziału malarstwa i grafiki ASP w Gdańsku.
- Julian Dworak – producent telewizyjny, działacz branżowy, manager zmiany i dyrektor Klubu Producentów Reklamowych.
Kluczowym wnioskiem z tego warsztatu jest ten, że świadomość korzyści płynących ze stosowania modelu
– Jeden reżyser jedno studio” jest już dzisiaj w branży szeroka, niemniej zmiana przyzwyczajeń nie jest prosta, bo narusza wiele starych przekonań i sposobów działania. Mind Production daje okazję do wymiany wiedzy i doświadczeń także w kontekście szerszej obserwacji tego, dlaczego pracujemy tak, jak pracujemy. Jest dla mnie bardzo satysfakcjonujące, że nasi goście i uczestnicy pozwalają sobie na szczerość. Dzięki temu warsztaty przekazują praktyczną wiedzę, która, mam nadzieję ułatwi managerom pracę ze zmianą przyzwyczajeń. Celem jest większa efektywność w obszarze produkcji – podkreślił Julian Dworak
Mind Production to cykl warsztatów, podczas których doświadczeni praktycy rynku, producenci zrzeszeni w KPR i specjalnie wybrani goście dzielą się unikalną wiedzą dotyczącą zakupu, planowania i realizacji procesów produkcyjnych. Mind Production jest przeznaczone dla profesjonalistów z obszaru zakupów, marketingu, producentów agencyjnych i innych specjalistów zamawiających, kupujących i wykorzystujących film w komunikacji.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing