Polski, Klienci sieci Tesco zaoszczędzili prawie 15 milionów złotych. Tesco obniżyło ceny tysięcy produktów mających największe znaczenie dla Klientów, takich jak świeża żywność, produkty spożywcze, chemia gospodarcza, kosmetyki i wiele innych. Z wielkiej obniżki w Tesco możemy wysnuć prosty wniosek – każdy z nas chce płacić mniej za codzienne zakupy. W pierwszych dniach akcji, Polacy kupili o kilkadziesiąt procent więcej produktów w obniżonych cenach.
W gronie rekordzistów znaleźli się: tańsza o 25% herbata popularnej marki, którą w pierwszym tygodniu akcji zakupiło dwukrotnie więcej Klientów, czy olej roślinny w cenie o 19% niższej, którego sprzedaż wzrosła W przypadku największych sklepów Tesco – tych o najbogatszej ofercie produktów – liczba towarów w obniżonych cenach sięga pięciu tysięcy. Klienci mogą wybierać spośród bogatej oferty produktów najpopularniejszych producentów i atrakcyjnych cenowo produktów marek Tesco i Value. Jak wyjaśniają przedstawicie Tesco, obniżka cen jest wyjściem naprzeciw nowym, kryzysowym oczekiwaniom klientów.
Zobacz również
Z badań wynika, że dla Polaków cena pozostaje najważniejszym czynnikiem podczas codziennych zakupach. Kryzys w widoczny sposób kształtuje nasze wybory, a tym samym skład naszego zakupowego koszyka – mówi Anna Matlak, dyrektor marketingu Tesco Polska. Obniżka cen oznacza dla klientów podwójne korzyści.
Za koszyk swoich ulubionych produktów klienci zapłacą mniej, co pozwoli im zaoszczędzić pewną kwotę przy każdych zakupach. A z drugiej strony – za te same pieniądze możemy teraz włożyć do koszyka więcej. To może mieć ogromne znaczenie dla naszego domowego budżetu – dodaje Anna Matlak.
Każdy produkt o obniżonej cenie został odpowiednio oznaczony przy półce, by Klienci mogli porównać poprzednią i aktualną, obniżoną cenę. Ale obniżki to nie wszystko – Tesco zadbało, by ceny były czytelne i logiczne. Produkt w większym opakowaniu ma zawsze bardziej korzystną ceną w przeliczeniu na jednostkę wagi czy objętości. Dodatkowo cena rodziny produktów – np. różnych smaków jogurtów danego producenta – pozostaje taka sama.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing