Po raz pierwszy neon, umieszczony na ścianie gdyńskiego szpitala, zaświecił z okazji tegorocznego Święta Niepodległości. Z uwagi na pandemię koronawirusa coroczne obchody nie mogły zostać zrealizowane w taki sam sposób, jak w poprzednich latach. Zmieniona więc została ich formuła, natomiast przesłanie pozostało takie samo.
W ramach współpracy z miastem Gdynia artyści związani ze Stowarzyszeniem Traffic Design – Eugenia Tynna oraz Natalia Wielebska – stworzyli neon z hasłem, które nierozerwalnie kojarzy się z treścią życzeń składanych przy wielu okazjach, niekiedy bezrefleksyjnie. Jednak w obecnych czasach sformułowanie to nabiera zupełnie nowego znaczenia.
Zobacz również
– Z okazji 11 Listopada na zaproszenie Miasta Gdynia przygotowaliśmy hasło obchodów i neon z życzeniami „zdrowia przede wszystkim”, który zawisł na ścianie szpitala. Życzenia te często wypowiadane automatycznie z wielu okazji dziś, w trudnym czasie pandemii wydały nam się szczególnie ważne dla wszystkich Polaków. Wertykalny neon został wkomponowany w ścianę górującą nad pozostałą zabudową Placu Kaszubskiego – mówią przedstawiciele Traffic Design.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W najwyższym miejscu napis ma 13 metrów wysokości i 4,5 metra szerokości. Znaleźć go można na ścianie szpitala św. Wincentego a Paulo, natomiast doskonale widoczny jest z różnych miejsc, zarówno na placu Kaszubskim, jak i z fragmentu ulicy Świętojańskiej.
PS
Mieszkańcy miasta to nie tylko ludzie, ale także zwierzęta, zarówno te domowe, jak i dzikie. To właśnie wróble, mazurki i sikorki zamieszkają w nowo wybudowanym przez Traffic Design osiedlu dla skrzydlatej społeczności lokalnej.
PS2
Autorskie murale zamiast banerów, nowy szyld główny i poradnik dobrych praktyk dla przedsiębiorców z targowiska. Po kilku miesiącach pracy Stowarzyszenie Traffic Design odsłoniło efekty działań projektowych na targowisku w Orłowie.
PS3
Wybudowana przed wojną kamienica „Panta Rei” jest jednym z flagowych budynków gdyńskiego modernizmu. W ramach re:designu grupy Traffic Design, elewacja została oczyszczona ze szpecącej reklamy, uporządkowana została także identyfikacja wizualna działających tu podmiotów.