Nowe oblicze handlu – Traffic Design odmieniło wygląd gdyńskiego targowiska

Nowe oblicze handlu – Traffic Design odmieniło wygląd gdyńskiego targowiska
Autorskie murale zamiast banerów, nowy szyld główny i poradnik dobrych praktyk dla przedsiębiorców z targowiska. Po kilku miesiącach pracy Stowarzyszenie Traffic Design odsłoniło efekty działań projektowych na targowisku w Orłowie.
O autorze
1 min czytania 2019-12-19

W połowie listopada br. Traffic Design poinformowało, że prowadzi prace nad odmianą wyglądu targowiska w Orłowie, dzielnicy Gdyni. Wówczas stowarzyszenie zaprezentowało jedynie projekty, teraz zaś możemy zobaczyć efekt ich prac. 

Podczas wernisażu zaprezentowany został nowy szyld główny oraz murale reklamowe stoisk widocznych od strony ulicy Wielkopolskiej. Historię jednego z ulubionych miejsc zakupowych gdynian opowiedział sprzedawca i administrator targowiska pan Irek. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Nad nowym wyglądem targowiska pracował zespół projektantów ze Stowarzyszenia Traffic Design. Spośród kilku koncepcji ostatecznie postawiliśmy na uspójnienie stylistyki reprezentacyjnych elementów i wypracowanie koncepcji, z której w przyszłości będą mogli korzystać wszyscy przedsiębiorcy z targowiska – mówi Jacek Wielebski, Traffic Design.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Dodatkowo, zespół grafików przygotował dla użytkowników boksów dedykowany poradnik szyldowy z opisem zastosowanych krojów pisma i praktycznymi poradami, jak prawidłowo umieszczać informacje wizualne. Poradnik można znaleźć na stronie trafficdesign.pl.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Projekt został zrealizowany w ramach otwartego konkursu ofert dla podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego o wsparcie lub powierzenie zadań z zakresu wdrażania dobrych praktyk projektowych w 2019 roku.

PS

Dzięki inicjatywie :DobryZnak i Stowarzyszeniu Traffic Design kolejne lokalne biznesy zyskały nową zewnętrzną identyfikację wizualną. Tym razem o udział w akcji rywalizowały miasta, takie jak m.in. Sosnowiec, Inowrocław czy Zakopane, ale to właśnie Elbląg zdobył najwięcej głosów internautów.

PS2

Stowarzyszenie Traffic Design po raz kolejny odmłodziło warszawskie szyldy, tym razem na rewitalizowanym obszarze Pragi-Południe.

PS3

Wybudowana przed wojną kamienica „Panta Rei” jest jednym z flagowych budynków gdyńskiego modernizmu. W ramach re:designu grupy Traffic Design, elewacja została oczyszczona ze szpecącej reklamy, uporządkowana została także identyfikacja wizualna działających tu podmiotów.

PS4

Modernizacja fasadowa, odnowienie szyldu baru mlecznego i kratek wentylacyjnych – podczas tegorocznej edycji festiwalu Biennale Sztuki Miejskiej w przestrzeni miejskiej Gdyni powstały nowe użyteczne realizacje artystyczne.

PS5

Nakładem Miasta Gdyni, we współpracy ze stowarzyszeniem Traffic Design, w kwietniu br. został wydany poradnik dla przedsiębiorców i zarządców nieruchomości. Nosi on tytuł „Od strony ulicy” i jest znakomitą podpowiedzią, jak powinien wyglądać szyld w modernistycznym śródmieściu Gdyni.