Na tegorocznej Gali Effie Awards przyznano nagrody w 21 kategoriach. Agencja Cape Morris otrzymała statuetkę w kategorii Smart Budget za kampanię będącą launchem platformy komunikacji „Bracia Sadownicy – Ci od jabłek”. Cape Morris odpowiadała za koncept kreatywny nagrodzonej kampanii, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum (dentsu).
– Bracia Sadownicy to nie tylko marka, ale przede wszystkim autentyczni ludzie. Nie tylko my Bracia – ja i Paweł, ale również cały nasz zespół. Chcieliśmy opowiedzieć naszą historię, pokazać Śmiłowice – miejsce, w którym wszystko się zaczyna, ludzi – którzy codziennie są z nami. Wiemy, że siła tkwi w byciu otwartym i prawdziwym w tym, co się robi. Współpraca z Cape Morris dała nam możliwość pokazania właśnie tych prawdziwych Braci Sadowników – mówi Adam Jędrzejewski, CEO, Bracia Sadownicy.
Zobacz również
– Sukces kampanii „Bracia Sadownicy – Ci od jabłek” tkwi w jej autentyczności. Nie ma tam przekoloryzowanych owoców wpadających do soku czy wielkich, błyszczących packshotów. Pokazujemy prawdziwą historię Braci i efekty ich pracy. Tę historię docenili konsumenci i cieszę się, że teraz została także wyróżniona przez jury Effie. – dodaje Mateusz Walaszczyk, client service director, Cape Morris.
Cape Morris współpracuje z marką Bracia Sadownicy od początku 2019 r. i odpowiada za całościową obsługę marketingową marki, w tym strategię komunikacji oraz realizację spotów. Wszystkie filmy z kampanii można obejrzeć na kanale YouTube marki Bracia Sadownicy.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach