„Twórz. Odkrywaj” ruszyła druga odsłona kampanii nowych smartfonów z serii Xiaomi Mi 10T

Agencja Open Gate w drugiej odsłonie kampanii marki Xiaomi przygotowała wizerunkowy spot przedstawiający, jak nowy flagowy smartfon Xiaomi Mi 10T PRO przy wsparciu Asystenta Google pomoże w zarządzaniu czasem oraz efektywnym osiąganiu celów.
O autorze
0 min czytania 2020-11-25

Motywem przewodnim spotu jest innowacyjna technologia smartfona, między innymi aparat fotograficzny 108 MP oraz codzienne wsparcie asystenta, co sprawia, że urządzenie w niekonwencjonalny sposób odpowiada na potrzeby zawodowe i prywatne użytkowników.

Za koncept kreatywny, scenariusz oraz koordynację odpowiada agencja Open Gate, za reżyserię Tadeusz Śliwa, a za produkcję dom produkcyjny Bomaye. Zakup mediów realizuje dom mediowy MediaCom.

Kampania telewizyjna ruszyła 20 listopada.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj