Boże Narodzenie z OSM Piątnica – rusza intensywna kampania świąteczna marki Piątnica

OSM Piątnica przygotowała na okres przedświąteczny wyjątkową kampanię. W dniach od 23 listopada do 24 grudnia prowadzone będą intensywne działania promocyjne, których celem jest komunikacja marki Piątnica jako niezastąpionej podczas bożonarodzeniowych przygotowań.
O autorze
1 min czytania 2020-11-25

W ciepłym i emocjonalnym spocie reklamowym Piątnicy występuje znana już konsumentom z wcześniejszych kampanii babcia Eugenia. Przygotowuje ona najlepszy świąteczny sernik z najwyższej jakości produktów – Twarogu Sernikowego, sera Mascarpone oraz Śmietany z Piątnicy. Sernik babci Eugenii to element bożonarodzeniowej komunikacji Piątnicy, symbol rodzinnych świąt i sposób na okazanie najbliższym uczuć – dajemy im to, co najlepsze, wyjątkowe i pyszne! 

Babcia Eugenia pojawi się w reklamach emitowanych w telewizji, na VOD oraz w kampanii digitalowej. Planowane są także szeroko zasięgowe działania promocyjne w mediach społecznościowych oraz współpraca z kulinarnym autorytetem Robertem Makłowiczem i finalistką Bake Off Ale Ciacho Agatą Stankiewicz, znaną jako „Sugarlady”.

Życzymy bliskim tego co najlepsze, więc gotujemy z tego co najlepsze!

Świąteczna komunikacja Piątnicy nawiązuje do emocjonalnych i funkcjonalnych cech produktów – wyjątkowego smaku oraz niezawodności, wynikającej z najwyższej jakości składników. Piątnica zapewnia bowiem wszystko co niezbędne w bożonarodzeniowej kuchni – od dopasowanej oferty i wysokiej jakości produktów, po autentyczność i niezwykły smak potraw i wypieków. A zatem wszystkiego najlepszego w te święta – z Piątnicy, no bo skąd!

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za  przygotowanie kampanii oraz komunikację na kanałach social media marki Piątnica odpowiada agencja Plej.  Działania z influencerami realizuje Starcom. Zakup mediów zrealizowały domy mediowe Five Media i Starcom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing