W ciepłym i emocjonalnym spocie reklamowym Piątnicy występuje znana już konsumentom z wcześniejszych kampanii babcia Eugenia. Przygotowuje ona najlepszy świąteczny sernik z najwyższej jakości produktów – Twarogu Sernikowego, sera Mascarpone oraz Śmietany z Piątnicy. Sernik babci Eugenii to element bożonarodzeniowej komunikacji Piątnicy, symbol rodzinnych świąt i sposób na okazanie najbliższym uczuć – dajemy im to, co najlepsze, wyjątkowe i pyszne!
Babcia Eugenia pojawi się w reklamach emitowanych w telewizji, na VOD oraz w kampanii digitalowej. Planowane są także szeroko zasięgowe działania promocyjne w mediach społecznościowych oraz współpraca z kulinarnym autorytetem Robertem Makłowiczem i finalistką Bake Off Ale Ciacho Agatą Stankiewicz, znaną jako „Sugarlady”.
Zobacz również
Życzymy bliskim tego co najlepsze, więc gotujemy z tego co najlepsze!
Świąteczna komunikacja Piątnicy nawiązuje do emocjonalnych i funkcjonalnych cech produktów – wyjątkowego smaku oraz niezawodności, wynikającej z najwyższej jakości składników. Piątnica zapewnia bowiem wszystko co niezbędne w bożonarodzeniowej kuchni – od dopasowanej oferty i wysokiej jakości produktów, po autentyczność i niezwykły smak potraw i wypieków. A zatem wszystkiego najlepszego w te święta – z Piątnicy, no bo skąd!
Za przygotowanie kampanii oraz komunikację na kanałach social media marki Piątnica odpowiada agencja Plej. Działania z influencerami realizuje Starcom. Zakup mediów zrealizowały domy mediowe Five Media i Starcom.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing