Kolekcja Strictly Curls to seria produktów sygnowanych marką Marc Anthony, dzięki której włosy kręcone tworzą bujną grzywę loków i zupełnie się nie puszą. Kampania promująca kosmetyki trwa od 9 listopada do końca miesiąca, a w jej ramach realizowane są emisje stałe na portalach, działania programmatic, sem i seo oraz social media. Zaplanowane działania obejmują również lokowanie produktu w dzisiejszym odcinku Pani Gadżet Extra w TVN Style. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
Marka Marc Anthony z kampanią i lokowaniem w TVN Style
Sirowa Poland w listopadzie promuje kosmetyki do włosów Marc Anthony. W ramach kampanii, dziś w programie Pani Gadżet Extra lokowany będzie krem do włosów podkreślający skręt z serii Marc Anthony Strictly Curls. Media w kampanii zakupiła agencja mediowa Havas Media.
                        
                                        
            
                
                O autorze
            
            
                 0 min czytania
                2020-11-26