Circle K, globalna sieć paliw i sklepów typu convenience, ogłosiła że wybrała MediaCom, spółkę należącą do GroupM, na swój nowy globalny dom mediowy. Dla Circle K jest to pierwszy przypadek konsolidacji strategii zakupu mediów, w ramach jednej globalnej agencji.
– To przełomowa decyzja dla nas w Circle K, której podjęcie poprzedziła wnikliwa analiza. Media to miejsce, w którym marki i konsumenci łączą się. Nasza marka intensywnie rozwija się od momentu powstania, a ostatnie dwa lata poświęciliśmy na działania, które pomagają nam w budowaniu spójnego wizerunku na całym świecie. Naszą misją, jako firmy, zawsze było sprawianie, aby życie naszych klientów było odrobinę łatwiejsze każdego dnia. Dzięki partnerstwu z MediaCom opracujemy nowe i innowacyjne sposoby dotarcia do naszych klientów oraz przygotujemy w ramach naszych strategii marketingowych o wiele bardziej dopasowaną i odpowiadającą na ich potrzeby komunikację – powiedziała Margaret Barron, VP global marketing & brand z Circle K.
Zobacz również
Współpraca z domem mediowym była poprzedzona 6-miesięcznym procesem przetargowym, w którym udział wzięło 18 agencji. Wcześniej Circle K z sukcesem współpracowało z kilkoma partnerami, wprowadzając markę Circle K na 11 rynkach.
W ramach partnerstwa agencja przejmie pełną odpowiedzialność za planowanie mediów, zintegrowane doradztwo i zakup mediów, wgląd w potrzeby rynku i pomiar efektów oraz rozwój globalnych i regionalnych strategii medialnych dla Circle K.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]