Wyjątkowe malowidła dla platformy e-commerce były realizowane etapowo, przez polskich artystów z teamu Braughman Group Media.
Na początku listopada, w pierwszej odsłonie, na ścianach warszawskich budynków przy ul. Boya 6 i Al. Solidarności 155, pojawiły się wielkoformatowe obrazy postaci, które obejmują swoją drugą brakującą i niewidoczną połówkę, podpisane pytaniem „Czy jeszcze kiedyś się przytulimy?”. Tydzień później, w ramach drugiej odsłony, murale Braughman Group Media zostały uzupełnione o „brakującą” osobę.
Zobacz również
Dodatkowo, oba murale są wzbogacone o unikatowe właściwości ekologiczne – powłokę antysmogową, jedyny tego rodzaju produkt na świecie, który dosłownie oczyszcza powietrze ze szkodliwych związków.
Malowidła na łącznie ponad 550 m2 ścian, zmniejszają zanieczyszczenie powietrza w taki sam sposób, jak zrobiłby to posadzony las o tej samej powierzchni.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing