Podstawowym celem ogólnopolskiej kampanii jest zbudowanie w grupie docelowej świadomości i przekonania, że województwo podkarpackie jest atrakcyjnym miejscem do inwestycji, gdzie gospodarka działa w harmonii ze środowiskiem naturalnym i społeczeństwem. Celem kampanii jest również dotarcie z informacją o atrakcyjności turystycznej regionu do szerszego grona odbiorców.
Kampania ma pokazać region, który stawiając na czyste, ekologiczne i innowacyjne technologie, staje się najlepszym miejscem do życia, pracy i odpoczynku. Ważnym aspektem jest również zachęcenie grupy docelowej do skorzystania z oferty Podkarpacia – z uwzględnieniem oferty turystycznej, inwestycyjnej, gospodarczej, edukacyjnej i kulturalnej.
Zobacz również
W swojej formie kampania nawiązuje do coraz bardziej popularnego trendu turystyki wrażeń. Jej esencją są komunikaty przefiltrowane przez ludzkie emocje i indywidualny odbiór danego miejsca, tworzące serie unikatowych doświadczeń. Nawiązuje do niej hasło kampanii, czyli bazująca na nazwie województwa obietnica „Będziesz pod wrażeniem”. Przekaz spotów ukazuje indywidualny odbiór atrakcji Podkarpacia, przefiltrowany przez emocje i wspomnienia występujących w nich bohaterów.
Kampania jest prowadzona w mediach ogólnopolskich (TV i radio) oraz w internecie (reklamy display, YouTube, artykuły natywne). Komunikaty promujące kampanię pojawią się również na nośnikach outdoorowych oraz w formie artykułów w prasie o tematyce turystycznej, biznesowej oraz lifestyle’owej.
Działania w ramach kampanii mają wpłynąć na wzrost pozytywnej świadomości dotyczących turystycznych i gospodarczych atrakcji regionu, a także zwiększenie ruchu turystycznego i wizyt na dedykowanej stronie www.podkarpackie.eu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za kreację i realizację kampanii odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa MDI Group z Krakowa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing