Nowy CEO, ekspert ds. mediów z ponad 25-letnim doświadczeniem, przeprowadzi firmę przez kolejny etap rozwoju i innowacji. W tej ekscytującej podróży nadal towarzyszyć mu będzie Filip Sedic, założyciel i główny projektant Foreo. Sedic zapewni płynne wdrożenie Trupčevića i będzie wspierać sukces Foreo w nadchodzących latach, koncentrując się jednak na rozwoju portfolio produktów.
Boris Trupčević jest ekspertem w dziedzinie mediów, wieloletnim dyrektorem generalnym, byłym szefem grupy medialnej Styria i aktywnym członkiem zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Mediów Informacyjnych (INMA). Ma bogate doświadczenie w rozwoju produktów cyfrowych, a także projektowaniu i innowacyjnemu podejściu do nowych technologii, uwielbia świat online.
Zobacz również
W swojej karierze zawodowej Boris był naczelnym serwisów mediowych oraz członkiem zarządu, gdzie odpowiadał za działania digitalowe, nowe technologie, sprzedaż i marketing. Przeprowadził całkowitą transformację swojej poprzedniej grupy medialnej, wprowadzając ją od podstaw w świat cyfrowy, a jego innowacyjne kampanie i działania komunikacyjne zdobyły ponad 100 międzynarodowych nagród. Jego głównym zadaniem było zarządzanie zmianą, które obejmowało transformację digitalową, wdrożenie programów edukacyjnych, szkolenia pracowników i utworzenie zespołu Data Science i Machine Learning.