Agencja mediowa PKN ORLEN i PZU z nowymi klientami

Sigma Bis dynamicznie się rozwija, pozyskując kolejnych klientów. Do ich grona dołączył jeden z liderów branży FMCG – FoodCare, właściciel takich marek jak Frugo czy Gellwe. Agencja realizuje grudniową kampanię TV dla produktów Gellwe wspieranych loterią.
O autorze
1 min czytania 2020-12-07

– Rozwijamy nasze kompetencje na rynku mediów, wpisując się w ten sposób w globalne trendy. Strategia którą obraliśmy, już dzisiaj przynosi wymierne korzyści. Stosunkowo młody podmiot jakim jest Sigma Bis konsekwentnie buduje swoją pozycję na rynku. Przejmujemy spółkę RUCH, która uzupełni portfolio PKN ORLEN i umożliwi realizację strategicznych celów w obszarze wzmacniania relacji z klientami i budowania kompleksowej oferty nowoczesnych usług. W ten sposób efektywnie wzmacniamy działalność biznesową całej Grupy ORLEN – mówi Adam Burak, członek zarządu PKN ORLEN ds. Komunikacji i Marketingu, nadzorujący projekt Sigma Bis.

– Mocno stawiamy na dynamiczny rozwój i cieszymy się, że oferta Sigmy Bis została wybrana przez firmę FoodCare. To dowód na to, iż poziom i jakość usług świadczonych przez nasz profesjonalny zespół odpowiada oczekiwaniom najbardziej wymagających reklamodawców. To również efekt konsekwentnej budowy konkurencyjnej pozycji naszej firmy na rynku – mówi Marcin Dec, prezes zarządu Sigma Bis.

Sigma Bis sukcesywnie buduje mocne portfolio klientów. Ostatnio do grona jej klientów, oprócz firmy FoodCare dołączyła Energa z Grupy ORLEN. Agencja mediowa zrealizowała już kilkaset projektów dla wszystkich swoich akcjonariuszy. To m.in. „Tanie Tankowanie”, „#WspieramyPolskę” i „100. rocznica Bitwy Warszawskiej. Droga do zwycięstwa” dla Grupy ORLEN oraz „Maraton Warszawski”, „Solidarni z Białorusią” i „Autopomoc Prawna” dla Grupy PZU.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj