Celebrowanie nawet najmniejszego sukcesu smakuje najlepiej, gdy można podzielić się nim z bliskimi. Szczególnie w te Święta ważna jest obecność tych, którzy są dla nas najważniejsi. Mimo, że z niektórymi nie zobaczymy się twarzą w twarz, ich wsparcie też będzie odczuwalne. W końcu razem udaje się osiągnąć znacznie więcej. Chcąc podkreślić znaczenie wspólnoty w życiu każdego, a także zachęcić do zatrzymania się i pozwolenia sobie na chwilę wytchnienia, marka Grant’s przygotowała niezwykłą kampanię.
W ramach projektu „12 świątecznych powodów, by świat poczekał”, zainspirowanego 12-letnim leżakowaniem whisky Grant’s 12YO w beczce, marka udowadnia, że istnieje przynajmniej 12 powodów, aby nadać świątecznym chwilom wyjątkowego znaczenia i odpowiednio je celebrować. Stworzona w tym celu lista powodów ma zachęcić konsumentów do odpoczynku i zapewnienia sobie chwili przyjemności – świat z pewnością poczeka. Każdy z dwunastu powodów przybliża nas do Świąt i sprawia, że wspieramy się nawzajem. Marka zwraca uwagę między innymi na to, że choć tegoroczne Święta będą inne niż zwykle, to nadal mogą być udane. Pomimo fizycznej odległości między ludźmi, magia Świąt potrafi sprawić, że odczujemy ich bliskość. Lista jest także motywacją i inspiracją do odkrywania innych, własnych powodów, za które warto wznieść toast whisky Grant’s 12YO – zwłaszcza w tak wyjątkowym okresie, jak zbliżająca się Gwiazdka. Inspiracją do stworzenia listy 12 powodów była właśnie Grant’s 12YO, która idealnie wpisuje się w ideę wspólnego świętowania.
Zobacz również
Świąteczna kampania marki Grant’s „12 świątecznych powodów, by świat poczekał”, wspierana jest poprzez działania z obszaru media relations i social media. W ramach akcji przewidziany został także konkurs dla konsumentów. Aby wziąć w nim udział wystarczy wejść na stronę Grant’s Whisky na Facebooku, a następnie z pomocą dedykowanego chatbota wysłać swój własny, świąteczny powód, by świat poczekał, który stanie się też inspiracją do świętowania dla innych. Na uczestników świątecznego konkursu Grant’s czekają atrakcyjne upominki.
– Przystępując do planowania świątecznej kampanii myśleliśmy o zupełnie innym celebrowaniu niż to, jakie obecnie jest możliwe. Przekaz marki Grant’s od zawsze jest osadzony w kolektywności. W naszym DNA mamy zachęcanie do budowania i wzmacniania relacji. Jednak bez względu na wielkość grona w jakim przyjdzie nam w tym roku uczcić ten wyjątkowy czas, z pewnością będzie on pełen ciepła, radości i dobrych wspomnień. W tym roku chcieliśmy zachęcić fanów Grant’s 12YO, aby nie zapominali o momentach wytchnienia potrzebnych każdemu z nas – mówi Anna Tarasiuk, marketing manager marki Grant’s.
Świąteczna kampania marki Grant’s startuje w grudniu i potrwa do Świąt Bożego Narodzenia. Koncepcję „12 świątecznych powodów, by świat poczekał” opracowała agencja Peppermint. Za realizację konkursu konsumenckiego oraz działania w social media odpowiada agencja Feno. Koordynacją projektu, obejmującą współpracę z mediami, tworzenie contentu promocyjnego, a także wysyłkę kreatywną zajmuje się agencja Walk PR, którą marka Grant’s wybrała w drodze przetargu.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing